השקר שולט בעולם

בס"ד, עם בנימין, ירושלים ער"ח מנחם אב תשע"ג                                                                                                                                                                                                                                                        

השקר שולט בעולם

 

אני מאד מרוצה שדוקא עכשיו רציתם לדבר איתי מאד. הרגשתי את הלבבות שלכם שכמעט מתפוצצים ח"ו מהסבל של העוה"ז [ב"מ פג: 'תָּשֶׁת חוֹשֶׁך' כו'], ומהגעגועים לגאולה-השלימה ולמשיח-צדקנו [פיוט 'יְדִיד נֶפֶשׁ'].

אני רק רוצה להגיד לכם, כדי לעודד את כולכם, שהכל קרוב מאד. הגאולה קרובה מאד. הגאולה השלימה. ומשיח צריך להתגלות בע"ה בעתיד הקרוב. אני מבקש מכל יהודי אמיתי, מכל יהודי שיש לו אהבת ה' ואהבת עמ"י, שהלב נשבר והעינים בוכות [איכה ה' י"ז]. על סבלו של העם האהוב של הקב"ה [ברכות ג.], שהמסר הוא שעוד-מעט-ממש יתגלה משיח בעזרת ה', ועוד-מעט-ממש יהיה הגאולה-השלימה עם בית-המקדש.

אני רוצה לומר לכם שאנחנו כבר עמוק בתוך המנהרה, ונהיה יותר ויותר חשוך, וכבר לא רואים כמעט את האור מאחורינו, ולפנינו עוד חשוך. אבל לא לפחד. ['אֶבְטַח וְלֹא אֶפְחָד'. ישעיהו י"ב]. לעובדי ה' ולעבדי ה', אין ממה לפחד! [מלאכי ג' ט"ז].

ורוצה לומר לכם ככה: שיהיו מעשים ענקיים בעולם בעתיד הקרוב ביותר. בכלל, כל המצב בעולם הזה שלנו, בשנים האחרונות - פשוט מדהים. אין מילה אחרת בשביל זה. אולי יש מילה יותר חזקה, אבל מדהים - זה מדהים! אפשר אפילו להגיד שאם היהודי יודע את כל האמת - זה לא יהיה רק מדהים, זה יהיה 'שוֹק', זה יהיה הלם. כי האמת-של-השקר, כלומר כשמבינים כמה שקר יש, וכמה שעמוק השקר בתוך החיים שלנו - זה ממש יכול להביא בן אדם לשוק, לדיכאון כו' ['שִׁיקְרָא שָׁלְטָא בְּעָלְמָא'. תיקון ס"ג, ע"ש כה"ע].

המצב הולך ומחמיר כל רגע [משנה סוף מס' סוטה]. המצב הקשה מתרחב במהירות הבזק. מאדם לאדם. כולל היהודים. הנפילה הרוחנית לא-תאומן ['וַתֵּרֶד פְּלָאִים'. איכה א']. הנפילה האנושית גם לא יאומן, אבל זו עובדה. ויותר ויותר, גם גויים וגם יהודים מתחילים לראות את האמת ['אָתָא בּוֹקֶר']. וקשה לאדם מוסרי לקבל את האמת הזאת, כי זה אומר שרוב האנשים בעולם הם לא יותר מחיות-רעות [תהלים ק"ד: 'בּוֹ תִרְמוֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר'], או סתם בעלי-חיים נבערים [ב"ב ע"ד: 'עִיר סִיחוֹן'. תהלים מ"ט]. אבל לא כמו שאנחנו חלמנו, לא כמו שחלמו שהדור הזה יהיה דור מתוקן, דור עם אידיאל הרבה יותר גבוה מהקודמים, דור עם טכנולוגיה גדולה וחזקה מאד ['אִם תַּגְבִּיהַּ כַּנֶּשֶׁר כו']. דור שאין כבר חולי, ואין כבר כלום-רע, הכל טוב, הכל מצוין. הכל מתקדם בכל הכיוונים, ובודאי ובודאי מבחינת הצדק האנושי.

אבל אנחנו רואים בדיוק ההיפך. הכל ירד. האכזריות והרישעות שולטת בעולם עכשיו ['מְקוֹם הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרָשַׁע']. רק העשירים-הגדולים שולטים [תהלים י"ב: 'מִשׁוֹד עֲנִיִּים']. רק קבוצה קטנה של אנשים משתדלים להצליח להשתלט על העולם ['דֶּרֶךְ רְשָׁעִים צָלֵחָה']. והקב"ה, בינתיים [תהלים ע"ג] נותן להם הצלחה ['לִפְנֵי שֶׁבֶר גָּאוֹן'].

פעם מה שהיה ברור שחור - עכשיו לבן. מה שהיה כחול - נהיה ירוק, ומה שהיה צהוב הפך כתום. ['לָרָע טוֹב וְלַטּוֹב רָע'. ישעיהו ה']. הכל מעורב ומשוגע [זוה"ק ויקרא ו': וַי לְדָרָא כו']. מה שפעם היה שמאל - נהיה ימין [הל' שגגות י"ג ה']. אנחנו לא יודעים איפה אנחנו עומדים, אם אנחנו על הקרקע או בשמים. אם אנחנו מתחת למים ח"ו, או מעל לגלים ['יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְּהוֹמוֹת'. מזמור ק"ז]. אנחנו לא יודעים איפה אנחנו. קמים בבוקר – שוכחים איזה יום זה. קמים בקושי, עם כאבי גב, כאבי ראש, עינים נפוחות ['יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי'. תהלים ו'], כל מיני דברים, אפילו לקום - זה בעיה. ליטול ידים - זה בעיה. להגיד 'מודה אני' - זה בעיה. להיסחב לבית הכנסת - זה בעיה, להתפלל עם קירבה לקב"ה - זו הבעיה הכי גדולה. אבל אנחנו חייבים להמשיך להשתדל ולהילחם נגד הרגשות האלה, ולהתקרב באמת לקדוש ברוך הוא, כי הוא יציל אותנו [נפש החיים ש"ג פי"ב], רק הוא, אין עוד, רק הוא ['וַהֲשֵׁבוֹתָ אֶל לְבָבֶךָ כו' אֵין עוֹד'. דברים ד'].

ולא לפחד! [תהלים מ"ו, ע"ש כל המזמור]. יהיה מפחיד מאד מאד, כמו שאמרו לכם, בארץ זה יהיה פחות מפחיד, אבל בכ"ז מפחיד, בארץ לא ימותו כמו בחו"ל, זה לא אומר שלא ימותו. בארץ עדיין ברוך ה', יש עוד את הקדושה. ובכל הארצות האחרות כמעט כל נוכחות של השכינה כבר איננה, רק פה בארץ יש קדושה. [אור החיים הק' ויקרא כ"ה כ"ה]. אפילו שהחילוניות טינפה את הכל. כי למרות שזיהמו את הכל, אבל מתחת לליכלוך הזה קיימת הקדושה. וכשיגיע הרגע הנכון - האדמה עצמה תתפוצץ, וכל השכבה העליונה של הזיהום האנושי – יפול וייעלם ['לֶאֱחוֹז בְּכַנְפוֹת הָאָרֶץ וְיִנָּעֲרוּ רְשָׁעִים מִמֶּנָּה'. איוב ל"ח], יתפורר וילך לכל הרוחות, ואז נישאר רק עם הקדושה באמת ['אָבְדוּ גּוֹיִים מֵאַרְצוֹ'].

וברגע זה בהיסטוריה – לא הייתי רוצה להיות במקום אחר. רק בארץ ישראל. [ר' גליון 70 בהרחבה]. ועדיף בירושלים. כמה שיהיה קשה - אין עוד כמו בירושלים. [עובדיה: "וּבְהַר צִיּוֹן תִּהְיֶה פְלֵיטָה, וְהָיָה קוֹדֶשׁ"]. אין עוד כמו ארץ ישראל, אין עוד כמו הר-הבית. אין! בכל העולם. זה המרכז [יומא נד:].

וזוהי הסיבה שהגויים רוצים את המקום הזה. לא רק המוסלמים, גם הנוצרים רוצים את המקום הזה הם רוצים את כל המקום, גם הר הבית, גם הר ציון. למה הר ציון? כי הם רוצים להגיד שהמשיח שלהם, שה' ישמור. אבל משיח לא שלהם! והם לא יכולים לקחת בכח את זה [הפטרת חנוכה]. ה' יגמור אותם. [ישעיהו כ"ה ו']. אין מה לדאוג. אבל בינתיים הם מנסים להשתלט, גם על הר-הבית, וגם על הר-ציון [מזמור מ"ח]. וגם על מקומות אחרים שקדושים בעיקר ליהודים. [זכריה ג' ב']. לכן אני רוצה לומר לכם, שזה נראה שהערבים רוצים ושהם משתלטים, אבל באמת זה הנוצרים. ולא הערבים. רק שהם בינתים משתמשים בערבים. אבל זה הנוצרים - ובעיקר הקתולים. כי הם רוצים להשתלט. אבל יכולים לרצות. לא יעזור להם!

מרגישים כבר שהם מצליחים מאד, בגדול, בענק! [מלאכי ג': 'גַּם נִיבְנוּ עוֹשֵׂי רִשְׁעָה']. הם לקחו כמה גוים, ויהודים-גויים לכתוב כל מיני סרטים בהוליווד, יצרו כל מיני תסריטים, והוציאו בגדול עשרות סרטים גדולים עם השקעה של הרבה כסף, בשביל להודיע לכל העולם מראש מה שמתכננים לעשות... כאשר הראו את זה בתור "סרט" - אז זה היה נראה משהו מצחיק, בידור. כי זה כל-כך משוגע שזה לא יכול להיות אמיתי. אבל כאשר דמיון-פרוע זה מתממש, אז זה פשוט מדהים. וקשה להאמין שיכול להיות כזה דבר בעולם כביכול-'מתוקן'. אבל זה אמיתי. המשוגעים שולטים! [תהלים ע"ה: 'אָמַרְתִּי לַהוֹלְלִים כו']. והיו הרבה מהצדיקים הקודמים שאמרו בפירוש, שהדור הזה יהיה דור מטורף [הדור האחרון פ"ד, ממ"א ח"ג עמ' 116], וזה יותר גרוע ממטורף. זה אפילו מעל לכל הדברים המשוגעים שאנחנו יודעים היום.

פה ושם היו משוגעים. הטעם הראשון של השיגעון שהיה ברור לנו בדור הזה, זה היה היטלר ימ"ש. אבל חשבנו שהוא רק היה מקרה ['וְאִם תֵּלְכוּ עִמִּי קֶרִי'. פר' בחוקותי] שקרה בגלל כל-מיני-סיבות, אבל זה לא-כל-כך ככה בכלל. כי היטלר היה מתוכנן-כביכול. והכל היה מתוכנן. ומה שקורה היום - היה המשך של הנאצים, של הקומוניסטים, ושל כל הרשעים. וכל זה מלחמה נגד הקב"ה [מזמורים ע"ד, צ"ד]. הכל נגד הקב"ה שלא-נדע ['אֲשֶׁר חֵרְפוּ אוֹיְבֶיךָ הַשֵׁם', תהלים פ"ט]. והמשוגעים האלה, חולי הנפש האלה, שכאילו הם המנהלים של בית-המשוגעים - הם יפלו! [ירמיהו מ"ט ט"ז]. הם יפלו בסוף יחד עם כל השגעונות [נח פי"א: 'וַיַּחְדְּלוּ לִבְנוֹת הָעִיר']. וישאר רק האמת. ובאמצע האמת – יהיה עם ישראל [ישעיהו ב', מיכה ד'], כי עם ישראל חי, עם ישראל אמת! [ברכת 'אמת ויציב'].

'סגולה מכל העמים'. רש"י שמות י"ט ה', וספורנו שם. פסחים דף פז.  זכריה ג': 'ושכנתי בתוכך'. זכריה סופ"ח: 'ובאו עמים רבים ועצומים כו' והחזיקו כו'. מלאכי ג': 'ואישרו אתכם כל הגויים כו'. סוף ישעיהו: 'והביאו את אחיכם כו'. תפילות ראש השנה: 'ויאמר כל אשר נשמה באפו ה' אלוקי ישראל מלך'.

 

ומי שלא עם האמת - לא חלק של עמ"י. [צפניה ג': 'שְׁאֵרִית יִשְׂרָאֵל לֹא יַעֲשׂוּ עַוְלָה']. מי שהולך עם השקר ממש, לא 'שחושב', אולי מבולבל וכו', אבל מי שהולך ממש עם השקר – הוא לא עם עמ"י הוא לא חלק של עמ"י. היהודי - לא יכול להתאחד לגמרי עם השקר. [רמב"ן שמות י"ט ב'. 'איגרת תימן' להרמב"ם]. יהודי אמיתי, באיזה מקום יש לו מודעות לאמת [גליון 77]. אפילו אם הוא לא מודע לזה. אבל מי שהולך עם השקר – אז הוא לא מעמ"י. אפילו אם היה לו ברית-מילה [ירמיהו ט' כ"ד], והוא הולך עם זקן ארוך ופיאות מסולסלות ארוכות [שמואל א' ט"ז: 'אַל תַּבֵּט אֶל מַרְאֵהוּ'] לא יעזור!  הוא לא חלק של עמ"י. ['כֻּלֹּה זֶרַע אֱמֶת' ירמיהו ב' כ"א]. ואפילו אם הוא קיבל סמיכה [ליקו"מ קי"א], והוא רב גדול [יהל אור להגר"א בראשית כח: ד"ה ומשה]. - זה לא משנה! אם הוא לא עם האמת, אם הוא לגמרי עם השקר, הוא לא יהודי. הוא לא שייך לעם-ישראל ['וְעַמֵּךְ כֻּלָּם צַדִּיקִים' ר"פ חלק].

'מאשריך מתעים': ברכת השיבה שופטינו: 'והסר ממנו יגון ואנחה' ואבודרהם שם. רש"י דברים א' י"ג. 'ונושאים פנים בתורה'. יבמות ק"ט: רש"י סנהדרין יד. ד"ה סרמיסין. הדור האחרון פי"ח ועוד. צפניה ג' ד': 'אנשי בוגדות חומסי תורה', ערש"י שם. ר' רמב"ם הל' תשובה פ"ג ה"ו וה"י, 'ושנא את הרבנות', רוח חיים אבות א' י', וכתונת פסים לבעל תוי"י כ"ב ע"ג.

בירור האמת באחרית הימים: 'ולהביא צדק עולמים'. דניאל ט' כ"ד. מלאכי ג': 'ושבתם וראיתם בין כו'. שם ג' ג': וישב מצרף ומטהר כסף כו'. נחלת יעקב לר"י מליסא סומ"ס ברכות. ליקוטי הלכות, הכשר כלים ד', מ"ג.

ולכן – הדור שלנו דור קשה ביותר [מאמר הגאולה פ"ז, 'תקוות הגאולה' פי"ג]. זה קשה לנו לקום בבוקר, ולהמשיך את החיים שלנו, כי הלחץ הרוחני, הלחץ של היצר-הרע, של השחור שאנחנו נושמים בחיים את זה כל-היום כל-יום, זה מוריד אותנו, זה מוריד את הרצון שלנו לחיות, להמשיך, ואפילו להתפלל. אבל זה לא בגלל שאנחנו לא מאמינים, זה לא בגלל שאנחנו לא רוצים. זה כמו אדם ששמו לו על הרגלים ועל הידים שלו אזיקים ['לֵאמֹר לָאֲסִירִים צֵאוּ']. הושיבו אותו על כסא, וקשרו אותו עם חבל. הראש מאמין, הכל מאמין, אבל מרגיש משותק, וקשה לזוז [מזמור פ"ח: 'בְּמַחֲשַׁכִּים בִּמְצוֹלוֹת'].

אבל זה יעבור ['הַנּוֹתֵן לַיָּעֵף כֹּחַ']. ואנחנו צריכים להלחם נגד האזיקים ונגד החבלים ['לְפוּם צַעֲרָא אַגְרָא'. אבות פ"ה], ובכח לקום על הרגלים ['כִּי נָפַלְתִּי קַמְתִּי'], ובכח להזיז את עצמינו יום-יום ['הֵן עָם כְּלָבִיא יָקוּם', פרשת בלק] לכיוון הקדושה והאמת ['וְעִם קְדוֹשִׁים נֶאֱמָן'. הושע י"ב]. הקדושה - זה אמת [משך חכמה ר"פ קדושים]. והאמת - זה קדושה [ראשית חכמה שעה"ק פי"ב, ע"ש].

הקדושה והאמת: פרשת ציצית במדבר ט"ו. ספר 'נר לרגלי' בפתיחה. רמב"ם בסה"מ המצוה הט', הל' קריאת שמע פ"א ה"ד ובכ"מ שם. תהלים מ"ג: 'שלח אורך ואמתך כו' יביאוני כו'. ברכת 'המקדש שמו ברבים'.

 

ולכן, לא להתיאש [דברי הימים א' ט"ו]. אם אי אפשר להתפלל כל כך, אני מדבר עכשיו לנשים, אז לפחות להגיד ברכות כל יום [רש"י ברכות ס"ג ע"א ד"ה ויברכו], ומודה אני [איכה ג': 'חֲדָשִׁים לַבְּקָרִים רַבָּה אֱמוּנָתֶךָ']. וקריאת שמע. ולגברים - בכח לדחוף את עצמכם ללכת למנין [מאמר 'עת לעשות' בסו"ס 'תורת-הבית'], ולעשות מה שצריך, וללמוד כמה שאפשר. כי הסוף עוד מעט פה, ואז נעלה מעלה-מעלה, ולא נצטרך לדאוג לחבלים האלה שמושכים אותנו למטה [ישעיה מ"א: 'אִמַּצְתִּיךָ אַף עֲזַרְתִּיךָ'. מזמור קכ"א]. לתפוס עכשיו את החבל שקושר אותנו עם הקדוש ברוך הוא. ולא נעזוב את זה, לא משנה מה [ס' 'מחנה ישראל' לח"ח פ"ג]. עם השִינַיִם נחזיק את זה, עם הידים והרגלים נחזיק את זה. ולא נסכים ליפול מזה. נחזיק עם כל הכוחות שלנו, ובשום-פנים-ואופן לא נעזוב. ואם זה לא עובד, ואנחנו מרגישים שאי אפשר להחזיק, אז נקשור את זה מסביב שלא ניפול, לא-משנה-מה [חבקוק ב': 'בֶּאֱמוּנָתוֹ יִחְיֶה'].

ואז אז יבוא הרגיעה ['אַשְׁרֵי כָּל חוֹכֵי לוֹ'. ישעי' ל' י"ח], יבוא היום הגדול והנורא [מלאכי ג'], נקבל משיח צדקנו. אפילו שיהיו הרבה שיהיו משיחי שקר, אבל אנחנו נדע את האמת [זוה"ק כי-תשא קפ"ח], אנחנו נראה את המשיח האמיתי, ונדע שהוא האמיתי. כי אנחנו מחפשים אמת. כי אנחנו כבר מכירים את השקר, ודוחים את זה [רוֹדְפֵי צֶדֶק מְבַקְשֵׁי ה'. ישעיהו נ"א]. נכיר את האמת [ירמיהו כ"ג]. וכל הגויים ינסו להביא את המשיח שלהם. גם נוצרים גם הבודהיסטים גם המוסלמים, מי שאתם רוצים. ['וּבָעִתִּים הָהֵם רַבִּים יַעַמְדּוּ כו'', דניאל י"א י"ד. רמב"ם הל' מלכים פי"ב, ואגרת תימן]. אבל רק משיח-צדקנו האמיתי יקבל את הכתר ישר מן השמים [דניאל ב' מ"ד. תהלים ב'.]. וכל השקרנים ייעלמו [תפילת 'על כן נקוה'].

אוי, כמה שאני מחכה ליום הזה! ['כִּי מְחַכִּים אֲנַחְנוּ לָךְ']. כמה שנמאס לי הלבוש-של-שוטה, אבל עדיף ה"לבוש של שוטה" מאשר לסבול מה שאתם 'הנורמלים' סובלים [רע"מ נשא קכה: 'בְּצַעֲרָא בְּדוֹחֲקָא' ע"ש]. אני בכל זאת רואה יותר קרוב את האמת, מרחם עליכם מאד, ומתפלל על כל יהודי אמיתי ['בְּחַיֵּיכוֹן וּבְיוֹמֵיכוֹן'], זכר או נקבה, ילד וילדה, שיזכה לקבל משיח צדקנו ברחמים ובשמחה [תענית ל:], בקלי קלות [זוה"ק כי-תשא קפ"ט:], ונזכה להקריב קרבנות [סוף מזמור נ"א. ברכת עבודה - 'רצה'] בבית המקדש השלישי. אמן.

 

שאלות ותשובות:

ש. מה דעתך על הדין-ודברים בין אירופה וארה"ב בקשר ל'שערוריית ההדלפות'...

ת. משחק, משחק. הם כולם ביחד. כל הגנבים ביחד. וגם מה שקורה במצרים זה משמעותי מאד [ישעיהו י"ט], וזו בעיה קשה עבורנו. ובחודשים הבאים אוי יהיה..

אני אומר לכם שוב: הקבוצה של הרשעים - שהם הגילגול של דור ההפלגה ושל הנחש עצמו [דניאל י"ב ב'], הם רוצים להשתלט על העולם [סנהדרין קט.]. הבעיה שלהם זה שאין להם שום-כלום, הם לא מאמינים בקב"ה, הם לא מאמינים בשום משהו דומה ['הַמַּלְכוּת לְמִינוּת']. הם מאמינים אך ורק בשטן, בעבודה-זרה. רשעים ממש ['בְּנֵי בְּלִיָעַל'. 'רַק אֵין יִרְאַת אֱלוֹקִים וַהֲרָגוּנִי', בראשית כ']. והם רוצים להשתלט על ארץ-ישראל. וכבר השתלטו! חלק רציני של הממשלה שייך להם [ישעיהו כ"ח].

וזה מספיק שאתם מדברים בטלפון. כל שיחה בארץ-ישראל מוקלטת, וכל שיחה בארה"ב מוקלטת. וכל שיחה באירופה מוקלטת. ובודאי גם ברוסיה ובסין ובכל מקום. שואלים 'איך זה יכול להיות?' איך אפשר להקליט כל כך הרבה? אז הנה, כבר היה עכשיו גוי שברח מארה"ב, כי הוא סיפר את האמת, שמקליטים כל דבר ודבר. זה לא משנה אם זה פלאפון או טלפון רגיל, אימייל... כל אימייל מגיע קודם אליהם, ואחר כך למי ששולחים את זה... אז אין בכלל סודות. אומרים את הכמה-מילות-מפתח ואז תופסים שזה הולך לפה - וזה הולך לשם. ובמקום קטן-מאד אפשר להחזיק מליונים של שיחות. ואפשר לשמוע את זה ממש כמו שנאמר.

ש. האם גם לשיחה הזאת הם מצותתים?

ת. בודאי שהם מקליטים את כל השיחות, אבל נראה מה שהם יעשו עם זה. הם מקליטים - וה' עושה מה שהוא רוצה עם זה. זה יכול לצאת 'בלהבלה' [מזמור צ"ב: 'וּכְסִיל לֹא יָבִין אֶת זֹאת'], וזה יכול לצאת משהו אחר. אין להם שליטה. על האמת אין להם שליטה. ['אֱמֶת מֵאֶרֶץ תִּצְמָח'. תהלים פ"ה].

 

ש. שוב עומדים לעשות "מצעד תועבה" בירושלים עיה"ק, וכעת גם הם רוצים לחוקק את זה רשמית, שה' ישמור.

ת. אני רוצה לומר לכם, שזה הסימן הכי-הכי גדול שהם, הציונים האלה, שייכים לשטן ולנחש עצמו [שער הן' של הטומאה, ור' עמוס ט']. כי ככה עושים גם בארצות הברית. וגם באירופה כבר מזמן עושים כאלה דברים ['כְּמַעֲשֵׁה אֶרֶץ מִצְרַיִם וְאֶרֶץ כְּנָעַן' ויקרא י"ח].

הם רוצים לפרק את החברה ['קֵץ כָּל בָּשָׂר בָּא לְפָנַי', נח פ"ו י"א-י"ג]. הם רוצים להיות לפי החוקים של השטן [ר' חולין צב:], שזה הכל עולם-הזה, הנאות בלי סוף [ניצבים כ"ט: 'סְפוֹת הָרָוָה אֶת הַצְּמֵאָה'. ע"ש ברמב"ן]. דברים עקומים ביותר. ומה שעושים פה יותר עקום – אז יהיה לפי דעתם פחות אידישקייט, פחות יהדות. וזה לא יכול להיות! [תהלים ע"ד: 'עַד מָתַי אֱלוֹקִים יְחָרֵף צָר']. לא יתכן בכלל. ועכשיו השאלה מה לעשות. אני לא יודע מה להגיד. את האמת - הם הולכים לעשות מצעד, יש דברים שאפשר לעשות, אבל אין מישהו לעשות את זה. האנשים מפחדים, הרבנים לא נותנים. ויש להם את הסיסמא המצחיקה, ש"לא רוצים שידעו מזה הדור הצעיר"... ואיך אפשר ללכת לישיבה היום ולא לדעת מזה? זה בכל הישיבות ובכל החדרים! וכל אחד נתקל בזה כך-או-אחרת, אז זה קיים. אבל מה, הם לא אומרים להם, לא בישיבות ולא בשום מקום, שזה בהחלט אסור, בהחלט לגמרי אסור.

ש. אוי ואבוי לנו אם נשתוק על האסון הזה... [אוהחה"ק קדושים כ' כ"ב].

ת. חייבים לעשות מחאה כמו בכל שנה [שערי תשובה ג' נ"ט]. יותר מזה אין מה לעשות. פשוט אין מה לעשות. איך הרבנים שותקים על זה? - זה השאלה. אין לנו כוחות אדם. אם כל החרדים היו הולכים נגד - זה היה מרשים, והם היו מפחדים. אבל לצערי הרב, אולי תאספו כמה מניינים, זה הכל לא זז פה, חוץ מהמעטים, עד שכל הרבנים אומרים "תעשו", והם רק עושים את זה בדרך-כלל מתי שזה שייך לכסף, ולא לתועבה. ['כִּי כָשְׁלָה בָּרְחוֹב אֱמֶת'. ישעיה נ"ט].

ש. ברק אובמה, הנשיא של ארצות הברית מעודד חזק את הטינופת... הוא ממש לקח את זה אישית...

ת. הוא בעצמו שייך לזה... זה הכל הדגנרטים... זה הכל המנוולים....מגעילים! [דברים כ"ט: שִׁיקוּצֵיהֶם וְגִילוּלֵיהֶם' ערש"י]. זה הכל. ללכת נגד התורה [האזינו ל"ב: 'וּבְתוֹעֵבוֹת יַכְעִיסוּהוּ']. וזה הכל.

בארה"ב היה בדיוק עכשיו גל של חמישים מעלות חום... וגם שריפות, גם שטפונות, האם זה קשור עם המדיניות של הנשיא שלהם?

ת. זה הכל שייך. האנשים האלה הם דגנרטים, הם חולי-נפש, הם נחש, הם עושים מה שבא להם [שזהו ענין תועבת 'בעל פעור' כידוע]. הם רוצים לפרק את האמת לגמרי ולהביא את השקר, את ה'עגל הזהב', את כל הסטיות הכי-קשות ['הַשְׁחֵת תַּשְׁחִיתוּן']. יש חלק מהם שותפים בכל מיני צרמוניות של עבודה זרה, כל מיני דברים מגעילים [ראה י"ב: 'כִּי כָל תּוֹעֲבַת ה' אֲשֶׁר שָׂנֵא עָשׂוּ לֵאלֹהֵיהֶם']. אפילו הקרבה של ילדים קטנים... ['זוֹבְחֵי אָדָם - עֲגָלִים יִשָּׁקוּן'].

ש. מחר יהיה יום היארצייט, שנתיים לרציחתו של רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל...

היהודי הזה, מאד מענין, הוא הקריב את עצמו. הוא הקריב את עצמו בשביל עמ"י [גליון 75: 'מי רצח את רבי אלעזר']. אנחנו לא יודעים את המושג הזה בכלל, 'להקריב את עצמנו'. יש כאלה שכן [ספר חסידים סי' מ'], אני לא אומר, בודאי שיש, שמשתדלים. אבל הרוב חושבים שזה דבר שפעם היה, עכשיו זה לא רלבנטי... הלואי שאנשים פה היום, יהודים, היו מוכנים אפילו להקריב את הפיצה שלהם...

ש. מלאה כעת שנה להסתלקות הרב אלישיב זצ"ל...

ת. הרב אלישיב - ברגע שהוא נפטר - זה היה הסוף של הגדולים [פרשת האזינו: 'כִּי יִרְאֶה כִּי אָזְלַת יָד']. הגדול האחרון לפני הסוף... הוא היה הפוסק בעולם. הוא היה עדיין מהדור שהיה...

ש. אבל לא בדיוק הולכים לפי הפסקים שלו... למשל בענין הפיאות, הרב אמר שכל הדיון היה רק לגבי הפיאות של עד מאה שנה לדוגמה, אז פה כבר לא שומעים בקולו...

ת. שאלה גדולה... אולי פעם נדע את התשובה...  מה אגיד? ברור שהם רוצים - מה שהם רוצים. וגם בזמן שהוא עוד היה בחיים - התחילו להגיד כל מיני דברים על גדול הדור. ואיזו חוצפה, יהודי כמו הרב אלישיב זצ"ל, שעד הסוף השכל עבד מלא, איזו חוצפה. ערב רב! הכל שקר ושקר. בלאגן גדול. קשה לדעת מי לצד מי.

ש. מה דעתך על ההפגנה הגדולה שהיתה בארה"ב וגם בבריסל נגד רדיפת הדת בארה"ק...

ת. ברוך ה' שמישהו הפגין! פה לא מפגינים. אז לפחות באיזה מקום שיפגינו. וכל אחד שמוכן ללכת נגד השקר ונגד הרע - זה ברכה [כי תשא ל"ב כ"ט].

ש. יהודי שמוטרד וכאוב מאד מבקש לשאול על הילדים שלו, נערים צעירים שלא הולכים בדרך האמת...

ת. מה אפשר להגיד לו? אין משהו אחר, רק להתפלל.

ש. קיבלנו מכתב הביתה שצריך לאסוף מים לשעת חירום... הם לא מדברים מפורש על מלחמה, רק נותנים להבין...

ת. הם ודאי רוצים, ומנסים להפחיד את כולם. ומצד אחד הם ירויחו על זה שימכרו הרבה מים. וחוץ מזה, בסופו של דבר, יקחו לכם גם את המים... וזה הכל משחקים של האלה במדינת ישראל, והנשיא וראש-הממשלה ועוד כמה אנשים בשלטון. הם שייכים לרשעים ממש... והם מביאים את מדינת ישראל לסוף שלה [צפניה פרק ג': 'כִּי אָז אָסִיר מִקִּרְבֵּך עֲלִיזֵי גַאֲוָתֵךְ'].

 


 קטע נוסף עם בנימין, ער"ח מנחם-אב תשע"ג

 אמת קטנה מול השקר הגדול

הסיטרא-אחרא מנסה להפריד או להתקיף את הטוב, ולחסל את זה.

וזה מה שאמרנו כל הזמן: האמת נראה מאד-קטן. וכל התקפה על האמת – זה רציני ביותר. כי זה נראה "אמת". [דניאל ב' י"ב: 'וְתַשְׁלֵךְ אֱמֶת אַרְצָה, וְעָשְׂתָה וְהִצְלִיחָה']. האמת היא 'פיצפון' קטן לעומת השקר בעולם. ['וַתְּהִי הָאֱמֶת נֶעֱדֶרֶת']. השקר אין לו שורש, אין לו קיום [שבת קד.]. הוא שקר. אך כמה שהאמת קטן, ומצומצם בעולם הגדול - הוא חזק בשורש שלו. עד כסא הכבוד [יומא סט:].

יום אחד, בעתיד הקרוב, פתאום האמת תתפוס כח, ותגדל, ותגדל, ותגדל, עד שיכסה את כל העולם [דניאל ב' ל"ה]. וכל הנצח [שם ז' כ"ז]. וכל השקר ייעלם לגמרי. [מלאכי ג' י"ט].

לא לפחד! צריכים כל הזמן לשמור את עצמינו, להיות בטוחים שאנחנו לשם-שמים ['לְמַעַן שְׁמוֹ בְּאַהֲבָה']. הדרך שנוכיח את זה יהיה: "לשכוח". לשכוח מהכעס, מהדברים הלא-טובים שאנשים מנסים לעשות. ורק לטפל בכל-פעם עניינית. חד וחלק.

והיכן שרואים את השקר - חייבים להוציא אותו. זה כמו עשב פרוע שיש בגינה. זה הורס את הגינה. וכשמוציאים את העשב, לוקחים ביד ומושכים - רואים שאין לזה שורש!  וכמה נזק זה עושה אם מזניחים, אם לא מטפלים בזה! [נצבים כ"ט: 'שׁוֹרֶשׁ פּוֹרֶה רֹאשׁ וְלַעֲנָה']. אך כשמושכים את זה החוצה, רואים שזה יוצא מהאדמה בקלות. כי אין בזה שורש ממש.

לכל יהודי יש גינה יפה. ['לְעָבְדָּהּ וּלְשָׁמְרָהּ'. בראשית ב']. צריכים להוציא את העשבים הלא-בריאים שמשתלטים על הכל, כשנותנים להם. וגם בתוך עצמנו יש עשבים כאלו. ה' רוצה שנוציא את זה מעצמנו וגם מהסביבה. ['הִבָּרוּ נוֹשְׂאֵי כְּלֵי ה''.].

ואז יהיה לנו לא רק גן יפה, יהיה לנו גן-עדן!


דניאל
בנימין
לוח אותיות התקשור
דניאל


E-Mail | דואר אלקטרוני



הישארו מעודכנים תמיד מה חדש באתר.
Stay tuned always what is new.

שם | name

דוא"ל | Email


לאתר זה נכנסו 4868174 פעמים
היום - 28/03/17