אם אין גאולה - אין דור הבא !

בס"ד, עם מנחם

מוצש"ק פקודי, ר"ח אדר ב' תשע"ד

אם אין גאולה  -  אין דור הבא

אני מאד מרוגש. מאד מרוגש. אני הרבה זמן מאד מבולבל, ומאד מפחד על עם-ישראל, ומאד מחכה למשיח, ומאד רוצה שכבר יהיה טוב, ושה' ישחוט את היצה"ר [סוכה נב.], ושנגיע לגאולה השלמה ולבית-המקדש ולהקריב קרבנות וכו' וכו'. ויש לנו עוד כברת-דרך לא כל כך ארוכה - אבל קשה. ומה שזה יותר קרוב - העליה יותר חדה והמאמץ הרבה יותר גדול.

אני רוצה לומר שבע"ה המפגש מחר של מאות-אלפי היהודים בירושלים שנועד כדי לעצור את הגיוס של הרשעים, שמטרתם היא לעצור את לימוד התורה – וזה לא יצליח לרשעים. כי השם לא יתן ['ה' יִלָּחֵם לָכֶם']. ואפילו שעמ"י לא-לגמרי ראוי לניסים, והרוב של עמ"י איננו מבין בכלל את החשיבות של לימוד התורה ['כִּי הוּא חַיֶּיךָ וְאוֹרֶךְ יָמֶיךָ', סו"פ וילך], וגם בין החרדים שלנו יש גם מספיק יהודים שהם לא ממש קרובים לאמת של התורה ['וְתוֹפְשֵׂי הַתּוֹרָה לֹא יְדָעוּנִי'] אפילו אם הם לומדים תורה, ולכן המצב הוא קשה מאד, לא סתם. ממש קשה מאד. אבל בכל זאת - ה' ברחמיו ובישועתו יציל אותנו ['לְמַעַן שְׁמוֹ בְּאַהֲבָה', אש"ל להגר"א י"א ז']. הוא יציל את כל היהודים האמיתיים. הוא יכריח אותם לעשות תשובה – בין אם הם רוצים או לא רוצים. כי אנחנו העם האהוב שלו, הבנים והבנות שלו ['כַּאֲשֶׁר יְיַסֵּר אִישׁ אֶת בְּנוֹ...' פר' עקב, ור' דברים ל' ג'], והוא לא יעזוב אותנו, אפילו אם ח"ו אנחנו עוזבים אותו - הוא ימשוך אותנו בחזרה ['בְּאַהֲבָתוֹ וּבְחֶמְלָתוֹ הוּא גְאָלָם', ישעיהו ס"ג ע"ש].

והמפגש הזה מחר - זה רק ההתחלה של מה שעומד לפנינו. היום זה הגיוס, מחר יהיה משהו אחר, הכשרות או ברית-מילה או השבת, וכל דבר שעושה אותנו יהודים. זה קשה להאמין שֶׁאֵלֶּה שיושבים בכנסת הם אפילו יהודים, חוץ מכמה חרדים ודתיים, אבל הרוב שיושבים, ושומעים, ונותנים לרשעים להוציא גזרה-אחרי-גזירה נגד עמ"י ונגד תורתו, ועוד בשקט ['לֹא יֶחֱרַץ'. שמות י"א] ועוד החרדים פחות-או-יותר בשקט, אז זה כבר יותר מדי. מה שברור: השלטון פה - זה כבר שלטון של גויים - ולא שלטון של יהודים. הם רוצים את אותם הגזרות של כל הגוים. והם מדברים באותה השפה של הגוים [אסתר ג' ח', ע"ש במד"ר פ"ז י"ב, ועי' מגילה י"א. רש"י ד"ה 'בן גילו'] נגד הקב"ה. ואפילו אלה ביניהם שמנסים להסביר את עצמם עם כל מיני קשקושים הם נגד! הם נגד הקב"ה.

ואני לא מבין אותם. הם כאִילו "אנשים מלומדים", בודאי ובודאי הם יודעים קצת היסטוריה. ואם יודעים היסטוריה - האם לא רואים שמי שהולך נגד עמ"י, נגד הקב"ה, נגד התורה, שתמיד נופלים?! כל הרשעים האלו בכל-דור סבורים שהם הם שיצליחו בסוף להתגבר על הכל-יכול ח"ו, אבל זו טיפשות! בכל ההיסטוריה לא הצליחו! לא משנה מי [ברכת 'אמת ואמונה' דערבית]. הגוים של נמרוד, אלה הגויים שבנו את מגדל-בבל, הם היו בטוחים שהם כבר משתלטים על השמים, על הקב"ה [סנהד' ק"ט.]. אז מה הוא עשה? דבר קטנטן. רק שינה את השפה. לא הפיל אותם בכח, לא הוריד אותם עם איזה פצצה, פשוט שינה את השפות שלהם, וזה הפסיק בשניה אחת את כל המלחמה שלהם נגד הקב"ה.

והיה גוי שקראו לו טיטוס. והוא עם הצבא שלו, ברשותו של הקב"ה, עשה חורבן בבית-המקדש, והוא חזר לרומא כ'שוויצר' גדול, ['וְאָמַר אֵי אֱ'לֹהֵימוֹ'. פר' הניזקין נו: ע"ש] שמח שהוא השתלט. אבל הוא לא השתלט בלי רשות הקב"ה ['קימחא טחינא טחנת']. הקב"ה לקח יתוש קטן שנכנס לתוך הראש שלו דרך האף, ועשה לו גיהנום עלי אדמות. והדבר הפיצפון הזה - בסוף הפיל אותו.

ואני אומר לכם, אתם, הגדולים של החילונים, של הרשעים, שיותר נכון לתאר אתכם כגויים. אני אומר לכם: אתם בכיוון של התאבדות! אני לא מבין אתכם! ['זְכוֹר יְמוֹת עוֹלָם'] אם הייתם מסתכלים על ההיסטוריה, מקרה אחרי מקרה, הייתם רואים שכל אלו שניסו למחוק את עמ"י - נפלו כ"כ קשה. ורק במאת השנים האחרונות יכולתם לראות שנגד הקב"ה אין מה לעשות [דברים ד' ג']. ואתם בחוצפה שלכם חושבים שנגד הכל-יכול אתם יכולים להילחם... ולהיות במקומו... חס ושלום. אתם עושים צחוק! זה מצחיק... פשוט לא להאמין שזה יתכן להיות, שאתם, המלומדים, יכולים להיות כה טיפשים. אז אני אומר לכם שוב: אין לכם שום סיכוי! ומה שאתם עושים - זה פשוט התאבדות.

אבל אתם לא רוצים לשמוע את זה, ואתם תמשיכו ['כִּי טַח מֵרְאוֹת עֵינֵיהֶם, מֵהַשְׂכִּיל לִבֹּתָם', ישעיהו מ"ד י"ח]. ואתם תמשיכו לעשות לנו, היהודים שקרובים לה' - רע. ועכשיו יהיה לנו מבחן, בירור: מי עם השם ומי לא ['וּצְרַפְתִּים']. הגיוס - זה סתם סיבה להפיל אותנו. הם לא צריכים אותנו, ולא רוצים אותנו, ולא יעשו לנו שום תנאים טובים. אולי זה יהיה כמו שהנאצים עשו איזה מחנה, שמביאים את העיתונאים להראות שלא עושים ליהודים שום דבר רע. אבל בכל המחנות האחרות זה היה ממש רצח אכזרי. וגם אתם, יש לכם אולי איזה כמה מקומות שהצבא נראה פחות-או-יותר כשר ['כִּי צֹרְרִים הֵם לָכֶם בְּנִכְלֵיהֶם', פר' פנחס]. אבל זה רק בשביל להציג ['לָבָן הָאֲרַמִּי']. ברוב המקומות של החיילים – זו זוהמה. זו טינופת רוחנית. ואתם יודעים את זה! ואתם רוצים לקלקל אותנו! ['לְכָה אִיעָצְךָ...', סנ' קו.]. אבל ה' לא יתן. אפילו אם החרדים כן מעוניינים בחלקם – הקב"ה לא יתן! ואין לכם שום סיכוי להצליח אִתָּם! אולי תצליחו עם כמה יהודים שהם ע"ר - אבל עם היהודים האמיתיים? אתם לא תצליחו! כי ה' לא יתן ['בְּכָל צָרָתָם לוֹ צָר...', הפטרת ניצבים].

ואחרי הגיוס – יהיה עוד משהו! רופאים יצטרכו לעשות את הברית-מילה, שאף יהודי אמיתי לא יתן כזה דבר, ואחרי זה הכשרות – שהממשלה החילונית תחליט מה כשר ומה לא... מה אתם חושבים?! מה זה? צחוק?! כשרות זה צחוק?! אתם באמת חושבים שאתם יכולים לעשות את זה?! ואחרי הכשרות מי יודע מה. בטח יהיה הבית היהודי. לפרק את זה. ולעשות את זה בית-זונות כמו שלכם. ['דְּאִינוּן מְסָאֲבִין...' זוה"ק נשא קכו. עש"ב] וזה הכל.

אני רק מזהיר את כולם. אני מזהיר את היהודים: אנחנו מגיעים לזמן שנצטרך לעמוד ולהגיד: 'עד כאן - ולא יותר!'. לא להסכים. לא להסכים לשום דבר. אנחנו נצטרך להקריב את עצמנו ולהגיד: "זוהי ארץ ישראל! ארץ ישראל בלי תורה - זה לא ארץ ישראל, רק עִם התורה. ואין לכם זכות בכלל להיות פה - אם אתם לא לומדים תורה, ומתפללים לה'. לנו יש זכויות להיות פה. כי אנחנו מאמינים בה', מתפללים לה', מחכים למשיח, ולומדים תורה. אנחנו, היהודים האמיתיים, מנסים לעשות את רצון ה', ואתם עושים את רצון הלב והתשוקה שלכם ['שאנו משכימים...', ברכות כח: ע"ש]. ולא יותר. אין לכם זכות להיות פה [סו"פ אחרי מות וקדושים]. ואין לכם זכות להקים צבא [ר' דברים כ"ג], ולסחוב אותנו לצבא של גויים".

אני מבין שהעצרת הזו, האסיפה הזו עם מאות אלפי היהודים - זו רק ההתחלה של המלחמה. ונכון, אנחנו נתפלל, ולא נעשה בלאגנים כרצון גדולי הדור, אבל אם אתם חושבים שזה הסוף – זה לא. זו רק ההתחלה של המלחמה. ולפעמים גם יצטרכו לעשות בלאגנים. ה' ישמור עלינו שנראה בקרוב שהשלטון של הרשעים יפול [עמוס ט', חלק צח.], ושבמקום זה יקום העולם-הבא של משיח צדקנו, ושנזכה כולנו לקבל אותו ברחמים ובשמחה.

 

שאלות ותשובות:

 

ש. האם בשמים יש נחת רוח מכך שהחליטו על ההתכנסות הזו?

ת. יש נחת רוח בשמים מכך שעמ"י מתאסף ביחד ומתפלל. אבל זו רק ההתחלה. התחלה בלבד.

ש. יש שטוענים שיש בזה ריח של פוליטיקה... מעורבים כאן שיקולים...

ת. הכל נכון, אבל אנחנו במצב שזו המציאות, כי כל עמ"י מושך לכיוון אחר, כולל הקיצונים יותר, כל אחד מושך לכיוון שלו. וברגע שהם מושכים לכיוון אחר – אז קשה מאד לארגן אותם. אבל זו ההתחלה, זו התחלה של אירגון, והיהודים האמיתיים שביניהם כאשר יבואו עוד גזירות - הם כבר יהיה להם יותר כח להגיד: עד כאן. בודאי ובודאי זה עם הרבה דברים לא הכי טובים וישרים בתוך כל האירגון הזה, אבל זה המצב. אנחנו עדיין לא מוכנים לצאת ממצרים. גם במצרים ה' עשה עשר מכות נגד המצרים כדי להכין את המצרים לשחרר את עמ"י. אבל עשר המכות האלו היו גם בשביל עמ"י, שיוכלו להבין: זהו! צריכים לצאת מכאן, ממצרים. גם הם, היהודים, לא היו מושלמים, ולא היו לגמרי מוכנים לצאת ממצרים, אבל אחרי עשרת המכות כבר היו מוכנים. אפילו שהמכות לא הונחתו עליהם, אבל היה להם פחד מהמכות המבהילות... רק הפחד מהמכות...

ש. ומה עם אלו שלא רוצים להשתתף מהטעמים הנ"ל?

ת. כל אלו שיש להם טעמים... בסדר, אני לא זה שמחליט אם חייבים או לא. זו עובדה, זה הכל.

ש. השאלה היא האם זה לא ענין מיוחד שכולם מתאספים וצריכים להתאחד?

ת. לפי דעתי, מי שמשתתף זה לא עבירה, ולהגיד 'שמע ישראל' עם כ"כ הרבה יהודים – אפילו אם רק מחצית האנשים עושים את זה מכל הלב - אז זה עושה רושם בשמים.

אני יודע רק דבר אחד: יש מלא עסקנים שהפרנסה שלהם זה כל המשחקים האלה, כל הקשר שלהם עם הרשעים, עם המשטרה, עם בתי המשפט, עם כל הדברים האלה. ובודאי שהם רוצים לחפש אפשרות להרויח עם כל הדברים האלה. אבל ה' יסגור להם גם את העסק. אולי לא עכשיו, אבל ה' יסגור את הביזנס, את הסימביוזה הזו. הם לא היו מעוניינים בדבר הזה, אבל מאחר שכמה חזקים כן רצו את זה, כי כבר לא יכלו לסבול ['הִגִּיעוּ מַיִם עַד נָפֶשׁ'. תהלים ס"ט], - כבר לא היתה להם ברירה. מפחדים מאד שתהיה השתוללות, כי אם תהיה השתוללות – קוראים לזה "חילול השם". סליחה, אבל חילול השם – זה נגד גויים! אז כנראה שהם גוים - אם זה נקרא אצלם 'חילול השם'. לא כאשר זה יהודים חילונים.

ש. בתל אביב קבוצת חילונים מפגינים שהצבא יהיה על בסיס משכורות...

ת. איך שלא יהיה, לאט לאט יותר ויותר גויים נכנסים לצבא, רוצים שיביאו פה אמריקאים ואנגלים ומי שהם רוצים. ואיך שלא יהיה - זה נהפך לשלטון גויי. המטרה שלהם - זה להרוס לגמרי את היהדות! וזו היתה המטרה עוד לפני קום המדינה. מהרגע שהציוניזם החילוני התחיל – זו המטרה.

ש. בנוגע לאסיפה הקודמת דיברו שזה לא היה דבר מושלם... [וני"מ עמ' 60]

ת. אני רציתי להסביר לכולם, שנכון, גם בזה יש צדדים לזה, ותמיד יש משהו פוליטי בכל דבר, המארגנים הגדולים של כל הדבר הזה מכל מיני קבוצות לא כ"כ רצו לעשות כזה דבר, כי הם מחכים להטבות מהממשלה. אבל היו מספיק יהודים חשובים שלחצו שזה חייב להיות, שפשוט יושבים בחורים חרדים בכלא ואף אחד לא עושה כלום. וחוץ מזה, העבירו חוק שזה פשוט נורא - אז חייבים משהו לעשות. אז לא היתה להם ברירה, ועשו הסכם שרק יתפללו ולא יותר מזה. ויעשו קידוש השם.

וכמו שאמרתי – ביציאת מצרים זה לקח זמן. היהודים לא היו מוכנים לזה. הם כבר היו עמוק בתוך הע"ז ['הללו והללו עובדי עבודה זרה...']. וכמה שסבלו - לא היו בדיוק מוכנים לצאת ממצרים. בא משה רבינו עליו השלום, והוא היה השליח מאת השם להכין גם את עמ"י וגם את פרעה ומצרים לשחרר אותם [שמות ו' י"ג]. הוא היה צריך להביא את עמ"י לרצות לצאת. ועשרת המכות נמשכו שנה שלימה בקצב כזה שכל כמה זמן, מדי תקופה, יש מכה קשה. זה קשה מאד, וזה מפחיד מאד. ואפילו היהודים שלא נפגעו מזה, חוץ ממכת חושך לרוב זה היה מפחיד מאד. או אפילו במכת חושך - כל כך הרבה יהודים נהרגו, וזה גם מפחיד מאד. אז הם למדו שהקב"ה הוא הכל-יכול, והוא רוצה להוציא אותם ממצרים, והוא גם מסוגל לעשות את זה. אבל פרעה ומצרים לא היו מוכנים, אז המכות האלו הוכיחו לפרעה ולמצרים: או שתתנו להם לצאת או שה' יהרוס את מצרים.

כעת – זה אותו הדבר. שלב אחרי שלב - ה' מכין את היהודים להתנגד לשקר, ולהיות רק איתו, ולרצות רק לעשות את רצונו, כי הוא הכל-יכול. הקב"ה הוא הכל יכול, ולא מדינת ישראל, ולא צה"ל, ולא הבורסה, ולא הקופ"ח, ולא שום דבר - רק הקב"ה. הוא הרופא שלנו, והוא הפרנסה שלנו, והוא הבריאות שלנו, והוא הכל. והוא הכל יכול.

 

וכאשר נבין את זה שלב-שלב, נוכל לומר לגויים שכבר אנחנו בשליטתם, נוכל להגיד להם ברורות: 'עד כאן', 'לא מוכנים יותר!'. לא מוכנים ללכת לצבא, למערכת המטונפת הזאת! לא מוכנים שרופא יעשה לנו ברית מילה! לא מוכנים לאכול מההכשרים של גויים או של יהודים חילוניים! לא מוכנים שיהפוך את הבתים הקדושים שלנו, את המשפחות שלנו לבית פריצות! לא מוכנים שיקחו מאיתנו את התורה הקדושה! לא מוכנים! נקודה.

ואז נצטרך לבחור. וזו הבחירה שלנו. אם מוכנים לעצור את זה. וזה לוקח זמן. זה לוקח כל מיני מצבים כדי להביא את היהודים האמיתיים למצב הזה. נכון, מחר זה לא יהיה מושלם. בכלל לא. אבל זה שלב שמקרב אותנו למטרה. בכל אופן - הרבה באים, ומקבלים עול מלכות שמים, ומוכנים להגיד: עד כאן. עכשיו איך זה יתפתח? אנחנו נראה. ה' תכנן את זה, לא היהודים.

ש. אז בסך הכל - זה מעמד מאד משמח, שבאים הרבה יהודים וצועקים אל השם, זה ממש מחמם את הלבבות...

ת. נכון, זה לא מושלם. אבל זה שלב אחד.

 

ש. רה"מ נוסע לארה"ב, לדעתי זה כדי לעשות 'סידורים אחרונים', לסגור את מסירת כל השליטה פה...

ת. אני לא יודע למה הוא נסע עם כל השתי-מניינים. אבל זה בטח לא בשביל להתפלל... אני רק יודע שהם כבר השתלטו. הם מוכרים אותנו לגויים. וזו מלחמה פנימית. אין מלחמה עם הערבים. הם מכרו אותנו. הם מכרו אותנו לגוים.

ש. האם המלחמות שיהיו לנו פה, הקשיים שיהיו לעמ"י לפני המשיח, זה יהיה מצד הפעולות של הממשלה החילונית?

ת. הקושי שיהיה פה בארץ - זה לא מה שהם יעשו לנו, זה מה שהם רוצים לעשות לנו – אבל הם יפלו. אבל הם יעשו לנו מאד קשה לפני כן. וכל אחד, כל יהודי ויהודיה, יצטרכו להוכיח קודם-כל לקב"ה, וחוץ מזה לגוים-הרשעים ששולטים עכשיו - שאנחנו לא נסכים! לא נסכים לגזירות של הרשעים נגד התורה ונגד דרך החיים של כל יהודי אמיתי [שיר השירים ח'].

ש. כבר לפני שנים עודדתם את עמ"י לצאת לתפילות וכו'...

ת. המסרים ניסו להוציא את עמ"י לרחוב כדי לעצור את הדברים לפני שמתחילים. אבל עמ"י יָשֵן לו. הוא לא רצה להתעורר. אז היה פסק-זמן כדי שכל הרשעות תוכל לצוף למעלה, שנראה את זה ברור. ועכשיו יש סיכוי טוב יותר.

 

ש. אבל בטח ישנה והיתה השפעה לדברים שנכתבו...

ת. הכל משפיע. כמה דברים עברו היהודים במצרים עד שהגיעו לנקודה שהיו מוכנים לצאת ממצרים? והם היו על סף יאוש טוטאלי [שמות ו' ט'], ירדו ברוחניות כמעט עד לתחתית ['שער הנו"ן']. אבל בסופו של דבר – הקב"ה עצר את זה והוציא אותם ממצרים. גם אנחנו ירדנו נמוך-נמוך למצב שהפוסקים שלנו לא פוסקים כמו שצריך, והרבנים לא תמיד מייעצים כמו שצריך, והעסקנים עובדים נגד העם בהרבה מקרים וכו' וכו', ואנחנו לוקחים את הדין ואת התרי"ג מצוות ועושים איתם מה שאנחנו רוצים, וכל זה עצוב מאד. ואם הגוים לא יהרסו את הדת היהודית - אז עמ"י הורס את הדת היהודית, ה' ישמור ויציל אותנו.

אבל ישנם יהודים אמיתיים, וכשיגיע הרגע שיגידו לנו: אין ברית-מילה כמו שצריך, אין כשרות פה ח"ו, אין נישואים קדושים כמו שפעם, הגיור - פתוח לכל אחד שרק רוצה וכו' וכו', אזי יהודי-אמיתי עם לב יהודי יהיה מוכן להקריב את עצמו כדי להגיד 'זהו! עד כאן!' [מזמור מ"ד: 'כִּי עָלֶיךָ הֹרַגְנוּ כָל הַיּוֹם']. ואז ה' יעזור בגדול ויפיל את הרשעים.

ש. האם זה יקח עוד הרבה זמן - כל התהליך הזה?

ת. בכל התקופה האחרונה - האם ראיתם איזושהי הפסקה? רצף של אירועים בלתי-פוסק! לאורך כל שמונת החדשים האחרונים. ללא הרף. והדברים הפכו ועוד יהיו יותר ויותר גרועים.

ש. יש כאלו שלא מקבלים את העצרת...

ת. כי זה לא מושלם. אבל גם הקנאים לא נקיים לגמרי, יש גם חשבונות ביניהם. הם לא ביחד - כל הקנאים. הם קבוצות-קבוצות, והם נלחמים אחד נגד השני. ויש מהאנשים האלו, הקנאים, שהם נגד הצניעות... אז איך זה יכול להיות? אז גם הם לא נקיים. ישנם כל מיני קנאים. שום דבר לא נקי. לאט-לאט ה' גורם את זה.

ש. עכשיו הערבים מרימים ראש...

ת. הם - לא כל כך הבעיה שלנו. הם לא רוצים את הערבים. הם הרי התחילו את כל המלחמות בכל הארצות הערביות כדי להחליש אותם. הם מרגישים את עצמם ה'אינטלגנטים'. אירופאים וכו' והם לא אוהבים בכלל את הערבים. משתמשים בהם. אבל פה, בארץ ישראל – הם רוצים לעשות את מרכז העולם. וזה פשוט להיכנס לארמון של המלך, מלך מלכי המלכים הקב"ה, ולהשתלט כביכול על הארמון, על העולם שה' ברא. הכל שטויות, ויֵעָלֵם. נכון, הערבים עושים לנו בעיות, ונהרגים אנשים וכו', אבל משתמשים בהם.

הם לא רוצים להרוס פה את המדינה. אם היו רוצים להרוס את המדינה – לא היו בונים כ"כ הרבה כבישים מהירים, ובתים, ורכבת חדשה, וכל הדברים האלה. כל זה נועד לצורך 'מרכז העולם' שהם רוצים לשלוט עליו. תראו, עוד מעט יבואו לפה חיילים מעמים זרים. והערבים לא יהיו פונקציה.

 

ש. מה שמתרחש בקייב אוקראינה, זה דבר משמעותי... מה יעשו היהודים?

ת. בודאי. וזה הולך להחמיר. ויש לזה השפעה גדולה. וזה עוד מלחמה, ועוד מלחמה, ועוד מלחמה, עד שכל העולם יהיה בתוך המלחמה. היהודים אני לא יודע מה יעשו, חלק לא יזוזו אם הם היו חכמים... אנחנו כבר מזמן אמרנו להם לעזוב את כל המקום הזה, את רוסיה. אירופה נהיית יותר ויותר אנטישמית, אמריקה הופכת להיות יותר ויותר אנטישמית. כל העולם נהיה אנטישמי בצורה נוראה. אני לא יודע איך עכשיו עוד נוסעים יהודים. ומטיילים.

ש. יש שם מאות הרוגים...

ת. תראה, כמו שאמרתי, זה עוד אחד ממוקדי המלחמות בעולם. וזה למעשה חלק של מלחמת העולם השלישית, וזה מזמן שכבר אמרנו ליהודים לצאת משם [דניאל2 ח"ב, פרק 21]. אבל הם תקועים בגלל הפרנסה.

 

ש. גם מזג האויר מפחיד ביותר...

ת. הכל קשה. הכל משונה. זה עדיין חורף, אבל פתאום ברגע אחד זה נהיה חם. והכל כמו שכתוב. יהיו תהפוכות גדולות בשינוי העולם. וזה סימן משמים שכל העולם עומד להשתנות. והדוגמא היפה שנתנו לזה מהמשל של גולם הפרפר לפני שהוא יוצא. וכשזה נפתח – זה נראה שזה הולך להישבר, אבל בסוף יוצא מזה פרפר. וכך נראה העולם כעת. זה נראה שהכל מתפרק ומשתנה. אבל מזה מתפתחת המציאות החדשה [מהר"ל נצח ישראל פל"ה].

ש. אז איך האנשים לא קולטים בכלל שמשהו מתרחש כאן?

ת. זה כן מפחיד אנשים. מי שקצת נורמלים כבר רואים שמשהו לא תקין, לא בסדר. יש בכל אופן כאלה שמבינים, אבל הם מעטים כמו לאורך כל ההיסטוריה. והכל הכנה לעולם חדש, השלג והחום וכו'. השלג - היה אזהרה והכנה לדברים קשים מאד, הֶעְדֵר חשמל ומים בהרבה מקומות. אבל זה עשה את שלו. כעת האנשים לא רגועים. בכלל לא רגועים. הרבה שרויים במתח. ויודעים שהעולם לא רגיל, וצריכים להתפלל. ואפילו יש בקבוצה של הדת"ל כאלו שיודעים גם הם, ואפילו יש חילונים שיודעים, אבל עוד לא היה להם את האומץ לברוח מן השקר.

בעתיד הקרוב יהיו לנו הפתעות מאד-מאד מפחידות וקשות לכל העם ולכל העולם. הדברים קורים מהר, ולהרוס שני-שליש מהעולם כדי לבנות משהו חדש - זה תהליך. וה' הוא שיצר את העולם - והוא מפרק את זה. זו היצירה שלו. הוא היוצר. וצריכים קצת סבלנות. ביחס לכל משך זמן ההיסטוריה זה לא לקח הרבה זמן מאז שדיברנו. ואנחנו כבר ב'שפיץ' של ההתרחשויות. שתדעו ברור שאין דור הבא אם אין גאולה.

שוב, כמו המכות במצרים, שבהם ה' הכין את הגוים לעובדה שהיהודים יוצאים ממצרים, כי פשוט אם לא – אז מצרים נהרסת לגמרי, ואת היהודים – על ידי המראה העצום של כל המכות שגם הפחידו אותם, זה היה מספיק לראות שה' הכל-יכול וכדאי להיות אתו. זהו שלב. ובפעם הבאה, נגד כל הגזירות הבאות, זה לא אומר שיהיו יותר יהודים, יהיו פחות כנראה. אבל יותר אמיתי.

 

ש. למה אתה נראה כאוב?

ת. אני סובל. אני רואה את הסבל העתידי של עמ"י. אבל אני רוצה שיבינו: כמה שעומדים יותר חזק – יפילו את כל הרישעות, הממשלה הזאת. ולא רק בדיוק את הממשלה הזאת של נתניהו אלא את כל הכנסת. לא מה שיקרה מחר – אלא כל התהליך, כל התנועה הזאת. אם היהודים האמיתיים יגידו: 'עד כאן', 'לא מוכנים' – יקבלו כזו עזרה מן השמים שלא יאומן. אבל צריכים להיות יהודים שיתאחדו, ויהיו ביחד, ולא יתנו. וזה יהיה מעט כמו המכבים, אבל נקבל הרבה עזרה משמים.  ומה עוד אנחנו צריכים חוץ מעזרה מן השמים?...

 

 

דניאל
בנימין
לוח אותיות התקשור
דניאל


E-Mail | דואר אלקטרוני



הישארו מעודכנים תמיד מה חדש באתר.
Stay tuned always what is new.

שם | name

דוא"ל | Email


לאתר זה נכנסו 8052591 פעמים
היום - 21/11/24