מדינה ישראל - מדינה לא יהודית

מדינת ישראל – לא מדינה יהודית !

תקשור עם בנימין. ירושלים, ט"ז אייר תשע"ד


ספר דניאל פרק י"א, י"ד:

 'וּבָעִתִּים הָהֵם רַבִּים יַעַמְדוּ... וּבְנֵי פָּרִיצֵי עַמְּךָ יִנַּשְּׂאוּ לְהַעֲמִיד חָזוֹן, וְנִכְשָׁלוּ...' 

 הפטרת במדבר, הושע פרק ב', ע"ש:

 כִּי זָנְתָה אִמָּם, הֹבִישָׁה הוֹרָתָם... כִּי אָמְרָה, אֵלְכָה אַחֲרֵי מְאַהֲבַי,  נֹתְנֵי לַחְמִי וּמֵימַי, צַמְרִי וּפִשְׁתִּי, שַׁמְנִי וְשִׁקּוּיָי...

 וְעַתָּה אֲגַלֶּה אֶת נַבְלֻתָהּ לְעֵינֵי מְאַהֲבֶיהָ...

זוה"ק פרשת פנחס, רעיא מהימנא, דף רל"ח ע"א (בתרגום ללה"ק):

וְלֹא עוֹד אֶלָּא כַּאֲשֶׁר עֵרֶב-רַב הֵם מְעֹרָבִים בְּיִשְׂרָאֵל, מַה כָּתוּב? 'הָיוּ צָרֶיהָ לְרֹאשׁ'... וְלֹא עוֹד, אֶלָּא כַּאֲשֶׁר בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בַּגָּלוּת, עֲלֵיהֶם נֶאֱמַר: 'מִי מְעַכֵּב, שְׂאוֹר שֶׁבָּעִסָּה'. וַהֲרֵי בֵּאֲרוּהוּ בַּעֲלֵי הַמִּשְׁנָה, בִּזְמַן שֶׁעֵרֶב-רַב הֵם רָאשִׁים עַל יִשְׂרָאֵל, כְּאִלּוּ מַעֲבִירִים שִׁלְטוֹן שֶׁל הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא, כִּבְיָכוֹל, וְנִכְנָסִים בְּמִשְׁפְּטֵי כוֹכָבִים וּמַזָּלוֹת. וּמִשּׁוּם זֶה צוֹעֲקִים וְאוֹמְרִים: 'ה' אֱלֹקֵינוּ - בְּעָלוּנוּ אֲדֹנִים זוּלָתֶךָ'.

 זוה"ק פרשת נשא דף קכ"ו ע"א:

 'דְּעֵרֶב רַב אִינּוּן עַמֵּי הָאָרֶץ... אִינּוּן חֲשׁוּכִין... וְלָא אִתְקְרִיאוּ 'יִשְׂרָאֵל'...

 

מדינת ישראל - איננה מדינה יהודית. והיא אף פעם לא היתה מדינה יהודית. אלה שבאו פה כדי להקים מדינה - הם היו אויביו של הקב"ה ['אֲשֶׁר חֵרְפוּ אוֹיְבֶיךָ ה'...'. ר' מלבי"ם חבקוק ב' ד']. ואלה שהגיעו מהקבוצה הזאת וכביכול 'בנו את המדינה' - גם הם, לרוב, היו אויבים של הקב"ה.

בנו מדינה גויית לכל דבר [עמוס ו': 'הָס, כִּי לֹא לְהַזְכִּיר בְּשֵׁם ה'...']. ונשארו רק מספר סמלים 'יהודיים', כמו שהם שמו "מגן-דוד-אדום" במד"א, במקום הצלב... ו'השבת', עם חוקים-כביכול לשמור שבת, אבל היו הרבה-הרבה חילולי שבת [עי' שבת קיט:]. לרוב היה חילול-שבת או שיש חילול-שבת. ו'החגים' שהיהודים לוקחים את האוטו ונוסעים בחגים לכל מיני מקומות... ומחפשים בידור שמתאים לגויים ['פֶּרֶשׁ חַגֵּיכֶם']. ועכשיו אפילו יש לנו בכל-יום רציחות... סמים... ואת כל הטינופת שיש לכל האירופאים ולכל הגויים ['בְּחוּקוֹת הַגּוֹי', סו"פ אח"ק. מלכים א' י"ד כ"ד] בכל העולם [תהלים ק"ו: 'וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם... וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם'].

ויש לנו צבא מלא בגויים [הושע ז' ח': 'בָּעַמִּים הוּא יִתְבּוֹלָל']. זה לא 'צבא יהודי' דוקא. זה לא "שומר-מצוות". יש קבוצה ששומרים מצוות... אבל זה לא 'צבא שומר מצוות' [דברים כ"ג].

 

מדינת-ישראל הופכת למדינה גויית לגמרי ['וְהַמַּלְכוּת תֵּהָפֵךְ לְמִינוּת', סוף מסכת סוטה]. אני אמרתי "הופכת" אבל היא כבר מהתחלה היתה בנוייה בשביל זה [הרב וסרמן הי"ד במאמרי 'עקבתא דמשיחא'], רק שיש ב"ה יהודים שומרי-מצוות שעוד קצת עושים לזה טיפה 'שיווי-משקל'. אבל זה השפיע רע מאד על החרדים [מלאכי ג': 'גַּם נִבְנוּ עֹשֵׂי רִשְׁעָה...']. ויש לנו היום חרדים שכבר אינם מבדילים בין מה שטוב להם, ובין מה שרע להם [ישעיהו ה' כ']. הם לא מבדילים בין המדינה שכביכול 'שומרת עלינו' ח"ו, ובין הקב"ה שרק הוא שומר עלינו, ברוך ה'.  הם לא מבדילים בין נס לבין כח של צה"ל ['בָּשָׂר זְרוֹעוֹ']. הם לא מבדילים בין מדינה שיש בה את כל הגשמיות שיש בכל העולם, אפילו שזה רק מעט שנים אחרי תקופת הצנע, הם חושבים שהם עשו את זה, בכח שלהם [דברים ח' י"ז] הם לא מבינים שרק הקב"ה הוא הכל-יכול ['הֲלוֹא בְחָזְקֵנוּ לָקַחְנוּ לָנוּ קַרְנָיִם'].

יש מדינה גויית לכל דבר. ועכשיו הולכים להשלים את זה, את הגויות של המדינה. ובכל הארץ מלא גויים. ישנם כאלה שמצהירים שהם יהודים, ויש כאלה שהם אומרים שהם גויים. אבל הם מסיונרים, איך שלא יהיה... והם נכנסים לכל מקום, והיהודים לא יודעים, לא מבינים, ונותנים להם כסף, עוזרים להם בכל מיני דברים... ולא מבינים.

אבל יותר גרוע מזה. בא ראש-הכנסיה-הקתולית לקחת את קבר דוד המלך. ובכל פעם שאני רק חושב על זה - אני בוכה ובוכה, בדמעות פנימיות וחיצוניות. אני רוצה לדפוק את הראש שלי על הקיר. הכאב כל כך קשה לי ['חֶרְפָּה שָׁבְרָה לִבִּי וָאָנוּשָׁה...']. וזה לא נכון שהוא לוקח רק את החדרים למעלה [תהלים קמ"ד י"א]. זה הכל-הכל-הכל נתנו לו. [ר' מאמר 'ירושלים המושפלת'. ור' תפילת רבינו ה'בן איש חי' זיע"א שחיבר על ציונו של דהמע"ה: 'עַתָּה רְאֵה בֵיתְךָ דָּוִד, רְאֵה זָרִים עוֹמְדִים בְּתוֹכוֹ...']

והממשלה מאד שקטה על הנושא הזה, אף אחד לא יודע מזה כלום. [ישעיהו כ"ט: 'וְהָיָה בְמַחְשָׁךְ מַעֲשֵׂיהֶם...'.  תהלים צ"ד ז'].

הראש של הכנסיה-הקתולית יגיע ויקבלו אותו כמו מלך. יתנו לו כביכול את שני החדרים, אבל הוא כבר קיבל את כל המקום. כבר נתנו לו את כל המקום. והם כאילו-יהודים [ישעיהו נ"ז ד': 'הֲלוֹא אַתֶּם יִלְדֵי פֶשַׁע, זֶרַע שָׁקֶר']. כי יהודי לא מסוגל, אפילו יהודי-שאיננו-דתי, לא-חרדי, חילוני לגמרי, יהודי-אמיתי לא יהיה לו לב לתת את המקום הזה לרוצחים שרצחו דור-אחרי-דור את היהודים [ר' לקט מקורות בהמשך], גם רוחני וגם גשמי [רמב"ם הל' מלכים פרק י"ב ע"ש, וכן ב'אגרת תימן']. זה לא יכול להיות שיהודי מסוגל בלב שלם לתת את המפתחות לאויבו של יעקב, לאדום, לעשיו, למסור לו את המפתחות, לא רק את המפתחות של 'דוד המלך' - אלא של מדינת ישראל ['כִּי אַתֶּם לֹא עַמִּי'].

יש כאלה שסבורים שאני מגזים, אבל אתם לא יודעים. אתם אינכם יודעים מה הן התוכניות שלהם. אתם לא מבינים שמאז שנולדה הכנסיה הם רוצים להתפטר מהיהודים ['תָּעוּ מִבֶּטֶן דֹּבְרֵי כָזָב', תהלים מזמור נ"ח]. אתם לא מבינים את זה. בשבילם - זה לא בעיה להרוג יהודים ['כִּי אָכַל אֶת יַעֲקֹב'. מתוך תפילת 'שְׁפוֹךְ חֲמָתְךָ']. נכון, היום הם כאילו 'אנשים תרבותיים' ו'טובים' ['חֲזִיר מִיָּעַר', ר' מאמר 'אדום נועץ את טלפיו'] ואפילו אמרו, 'ביקשו סליחה' ששיקרו על זה שהיהודים הרגו את אותו-האיש, אבל באמת הם אותם הרוצחים.

 

'אֵלֶּה אֶזְכְּרָה...':  לקט ציוני-דרך לרציחותיו של עשיו וממשיכיו לאורך הדורות: תולדות פרק כ"ו: 'על חרבך תחיה...'.  רבנו בחיי, שם כ"ה כ"ה, עה"פ 'ויצא הראשון אדמוני'. יחזקאל ל"ה, ספר עובדיה א' י"ד. ומלבי"ם שם. תהלים פרקים פ', קל"ז. גיטין פ' הניזקין דף נה: סוגיית חורבן ביהמ"ק. בי' הגר"א לסדב"א, מאמר 'מישרא דסכיני'. רש"י משלי סו"פ ל' עה"פ 'ואש לא אמרה הון'. תנדב"א זוטא פי"ט. 'מגילת עֵפה' להש"ך. 'עשן הכבשן', מאמר י"ט. וכמו"כ בפיוטים, סליחות וקינות רבות שנוסדו במשך הדורות כמובא בסדרי התפילות.

 

לאחר מלחמת-העולם השניה מילטו דרך הכנסיה-הקתולית הרבה מאד נאצים. הבריחו אותם לאמריקה הלטינית. והם - הרי כל-כך 'סבלו' בשביל היהודים בגלל המלחמה, ואפילו מרוב 'טוב לבם' כביכול, לקחו ילדים יהודים לתוך המנזרים, והפכו אותם לגויים ['וְרַחֲמֵי רְשָׁעִים אַכְזָרִי'. עובדיה א' י"ד: 'לְהַכְרִית אֶת פְּלִיטָיו']. ברוך השם, חלק מהם ניצלו בסוף המלחמה, אבל הרבה ילדים יהודים נעלמו בין הגויים, כי לקחו אותם, וכבר לא זכרו שהם יהודים. וזה לא רק שהם לא זכרו, הם לא רצו כבר להיות יהודים. 'למה להיות חלק של העם המסכן הזה, היהודים, שכל גוי שרוצה יכול לתפוס יהודי ולהרוג אותו?', 'למה להיות חלק של עם שרוצח ילדים גויים כביכול לצורך אפיית-מצות', ח"ו?'. כן, כן. כמה יהודים נהיו כמרים באירופה, שה' ישמור. זה ממש קורע-לב. ולא רק שנהיו כמרים, הם הפכו להיות נגד היהודים עצמם.

אתם לא מאמינים לי. נכון...?! אבל אתם תדעו. אתם תראו שעוד מעט - וכבר הכל התמלא גויים. מלא-מלא גויים. תספרו כמה גויים יש בצבא, תבדקו כמה גויים באים לארץ-ישראל, טונות של גויים. תבדקו. וזה לא משנה אם הם תיירים או לא. כמעט שלא רואים עכשיו יהודים תיירים. הכל כמעט גויים. חוץ מהחרדים. חרדים מכל העולם ממשיכים להגיע בתור תיירים. בל"ג בעומר, כמו עכשיו באים הרבה, ובסוכות, ובחגים, וכו', או סתם בשביל לבוא לראות את הרבי שלהם. אבל היהודים החילונים לא באים כל כך. פעם היו קבוצות-קבוצות, אבל עכשיו נעלמו בתוך הגויים [ויקרא כ"ו ל"ח. ישעיהו כ"ז י"ג].

 

ועכשיו בנוסף לזה יש כל מיני חוקים שמעבירים עכשיו [הושע ב': 'הוֹבִישָׁה הוֹרָתָם' ע"ש. תהלים צד: 'יוֹצֵר עָמָל עֲלֵי חוֹק'], שאפילו ישנם יהודים חילוניים שלא יכולים להבין למה חוקים שכאלה עוברים. למה עושים קשה למשפחה מרובת-ילדים, סתם, שלא יהיה להם אוכל? למה?! [ישעיהו ג' ט"ו: 'וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ', זוה"ק פר' נשא דף קכו: עש"ב. וערש"י מגילה יז: ד"ה שבור] הם לא היו בעד זה בדיוק. הם לא רצו להרוס את החרדים. זאת אומרת שזה חילונים עם לב. אבל חילוניים-עם-לב-של-גוי, אומרים: 'כן! טוב! מצויין! הם פאראזיטים! לא הולכים לעבוד, וכו'...

היהודי האמיתי - הוא עובד ה'. ואם הוא עובד ה' - הוא מרויח. הוא מרויח בעולם הבא ובעולם הזה. רוב היהודים החרדים עובדים, או שיושבים בכולל ומקבלים איזה צ'ק. אבל היום כבר אין צ'קים... כי דאגו לעצור גם את הכסף של זה [עמוס ד' א'. תהלים פי"ד: 'אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם']. והנשים עבדו, ועובדות. מישהו עובד במשפחה, ומישהו מרויח. ויש לחרדים דרך, דרך ה', לקבל בדיוק מה שהם צריכים ['הַטְרִיפֵנִי לֶחֶם חֻקִּי'. רמב"ם סוה"ל שמיטה ויובל].

 אבל הרשעים שרוצים לשנות, שרוצים לעשות גם מהחרדים - חילונים, ומהחילוניים - גויים, אז זה לא מספיק להם! הם חייבים פשוט להרוס, חס ושלום, כל שמץ של יהדות שיש בעולם הזה. ולצערי הרב, אחרי ששים-ושש שנה של חילוניות, של הלניזם בא"י, הרוב, רוב האשכנזים וגם הספרדים – חילונים ['יְוֵן מְצוּלָה']. הם יודעים מעט מאד על היהדות [ירמיהו נ' ו': 'צֹאן אוֹבְדוֹת...']. והם מאמינים שאם הם הופכים את כולם לישראלים-מודרניים – אז הם יהיו אנשים 'יותר מתורבתים'. ואנחנו יודעים שהם בסוף יהיו גויים. לא ישאר מהם זכר, כי הם יהיו גויים. [ישעיהו א' כ"ח]

אבל החליטו בכח שיורידו לנו את הרוחניות, ואת הקב"ה. אני לא מאמין שרוב החילונים רוצים בדיוק לעשות את זה, אבל הם כל כך התרחקו מהאמת, שהרוב - בכלל לא מבינים. רק סבל רב והניתוק מהגשמיות יוכל אולי להחזיר אותם - אם יש להם לב באמת יהודי, נשמה יהודית.

 אבל מדינת ישראל נהפכת ממש למדינה גויית. והרה"מ שהוא אומר שצריך להעביר חוק 'שזו מדינה יהודית', כנראה שהוא עושה את זה, מפני שאם לא - אז עוד מעט כולם ישכחו את זה... אז לכן הוא רוצה להגיד, שיהיה איזה 'שלט'... 'אנחנו מדינה יהודית'.

אבל עוד מעט יגידו: "שקר! שקר! אתם גויים כמונו! אז גם אנחנו יכולים לשבת פה בארץ ישראל! ולמה לא...?!". יגידו ש'אנחנו' כלומר הם - מאמינים ב"ברית החדשה"... וכתוב בזה על 'כל מיני נביאים'... כמו שאצלנו [ירמיהו כ"ג, כ"ח: 'מַה לַתֶּבֶן אֶת הַבָּר...', ועי' איגרת תימן להרמב"ם בענ"ז]. ואז אומרים: 'מה ההבדל? זה אותו הדבר...! [עי' ביהגר"א למאמר 'מלחא כי סריא'] אז למה לעשות בעיות...?! אנחנו נתאחד, חס ושלום, נתאחד! [בראשית ל"ד: 'וְיָשַׁבְנוּ אִתְּכֶם, וְהָיִינוּ לְעַם אֶחָד']. אבל להתאחד עם הערבים – זה בלתי אפשרי, כי יש להם את 'ישמעאל'... וישמעאל לא נותן להם. מלחמה – זה מה שהם יודעים ['רוֹבֶה קַשָּׁת']. הם לא יכולים להתאחד עם היהודים ועם הנוצרים. ואז תהיה מלחמה, מלחמה גדולה.

אני רק רוצה להסביר לכם ברור: ה'מדינת ישראל' זו מדינה שמתחילתה רצתה להיות 'מדינה של גויים' [יחזקאל כ', ע"ש: 'נִהְיֶה כַגּוֹיִם, כְּמִשְׁפְּחוֹת הָאֲרָצוֹת']. כי החילוניות, לא יכולה להביא את היהודי לשום דרגה רוחנית, זה יכול רק לרצוח אותו, ולהפוך אותו לגוי.

 

והיהדות היום מפולגת [עמוס ו' י"א]. כל קבוצה יש לה רבי, וכל רבי יש לו דרך... וחס ושלום אם יש איזה-קשר ביניהם... כי כל אחד שומר על ה'רק שלו'. ואז אין לנו אחדות, ואין לנו גדול-הדור אחד שיכול להוביל את כל עמ"י. ולכן אנחנו מבולבלים [הדור האחרון פרק ז'].

והרשעים שלחו בינינו מרגלים, 'כביכול-חרדים', 'אנשים-חשובים', שעוזרים להם לפרק אותנו [מלאכי ג': 'וְעַתָּה אֲנַחְנוּ מְאַשְּׁרִים זֵדִים...']. אבל הם לא יודעים שמשתמשים בהם. משתמשים בהם כסוכנים, אבל הם לא יודעים את זה. הם רוצים כסף [תהלים נ': 'אִם רָאִיתָ גַנָּב וַתִּרֶץ עִמּוֹ...']. ומהרשעים הם מקבלים כסף וכבוד ['עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב']. הם לא תופסים שהרשעים משתמשים בהם בשביל להרוס את עמ"י [משלי י"ז ח': 'אֶבֶן-חֵן הַשֹּׁחַד...'].

 ואנחנו במצב מאד קשה. אבל עוד מעט תראו איך שהם ישתלטו יותר-ויותר על מדינ"י. הם כבר השתלטו על הממשלה. ורק בגלל זה יכולים להעביר חוקים שהם כל-כך של גויים, כמו החוק להוריד את הביטו"ל מהילדים, כדי שלא יהיה להם מה לאכול... מה זה אכפת להם?! הם לא רוצים שיהיו ילדים! [פרשת שמות: 'וַיָּקֻצוּ מִפְּנֵי בְּנֵי יִשְׂרָאֵל'] זהו מאבק ממש כנגד הקדוש ברוך הוא. 'פרו ורבו' - זה הדבר הראשון, זוהי המצוה הראשונה בתורה! והם אומרים לנו: "לכו לעבוד! לא להיות פארזיט!" לא להביא כ"כ הרבה ילדים לעולם!" ואם הבן-אדם עסוק בעבודה, וגם אשתו כל היום רק בגשמיות, אז אין להם חשק שיהיו ילדים. הם עייפים... ['וְאֶת עֲמָלֵנוּ...'] בדיוק כמו במצרים. מה שרצו לעשות שם ['נִתְחַכְּמָה לוֹ פֶּן יִרְבֶּה'].

אבל זה לא פועל פה - ולא פעל שם. ועוד מעט – היהודים, מה שנקראים 'חרדים', הם יהיו בטח רבע-של-האוכלוסיה. עוד מעט. כי הם ממשיכים להוליד. למה? כי יהודי-אמיתי יודע שזו המצוה הגדולה, להמשיך להוליד ['כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת', מזמור ק"ז. יחזקאל ל"ו ל"ז]. להוליד, ולהוליד [בי' הגר"א במאמר סדב"א הנ"ל: 'סילתא דכודניתא'. ועי' תנא דבי אליהו פרק י"ד]. שיהיו יהודים שקרובים לה'. שלא ימחקו אותנו עם כל הגויות שלהם.

ולא רק זה. אנחנו נראה בדיוק מי הם היהודים האמיתיים. ונראה מי שעוזר עם החוקים-של-הרשעים [יחזקאל ז': 'צָץ הַמַּטֶּה פָּרַח הַזָּדוֹן']. רוצים לחוקק שרופא יעשה ברית-מילה. זה נכנס לתוך הברית בינינו לבין הקדוש ברוך הוא! ['אֶת בְּרִיתִי הֵפַר'. ר' זכריה ט' י"א] זהו הבסיס של העולם שלנו! האם אנחנו ניתן להם??! לא! לא נפחד! לא ניתן להם ולא נפחד. לא משנה כמה שיגידו ברדיו, ובטלביזיה, ש'המוהלים הם לא מקצועיים', ו'זה לא נקי', וכו' וכו' ['לְשִׁמְצָה בְּקָמֵיהֶם']. ואנחנו נמשיך עם המסורת [תהלים מ"ד: '...וְלֹא שִׁקַּרְנוּ בִּבְרִיתֶךָ']. לא יעזור להם כלום! וה' ישמור עלינו. [ישעיהו נ"ד י"ז].

 

ואנחנו לא יכולים להיות חלק של זה. כל אחד פה צריך להיות קנאי, כי אי אפשר להיות חלק מהם ['לֹא כְצוּרֵנוּ צוּרָם', ועי' רע"מ פנחס רלח.]. נכון, הבן-אדם שיותר פתוח אומר: "אז מה?! 'אפשר ללכת לצבא... לקבל עבודה... ומה יש...?! זה רק פשוט 'ללכת לעבודה ולחזור הביתה'...

טמבלים! אתם לא מבינים! [מסילת-ישרים פרק ב', ע"ש] מושכים אתכם לצבא, וידחפו אתכם להיות יותר-ויותר לתוך העולם שלהם ['בְּנִכְלֵיהֶם']. אתם לא מבינים את זה?! זה סתם! אי אפשר ללכת לעבוד בצבא, ושהגויות לא תרד עליך, ולא תשים כתמים על הנשמה שלכם ['אֲשֶׁר אַתֶּם זֹנִים אַחֲרֵיהֶם']. אתם אינכם מבינים!

 ויש חיילים שכבר דיברו שזה סתם מה שאומרים ש'בצבא זה כזה טוב', שמי שרוצה באמת להיות יהודי-אמיתי לא יכול להיות בצבא. וזה אחד שהוא לא הצדיק-הגדול-ביותר-בעולם, אבל הוא אמר את האמת, את האמת - שהם השקרנים. אולי יש להם איזו 'קבוצה לדוגמא' שכאשר מישהו אומר משהו - אז הם שולפים את הקבוצה הזאת. אבל זה הכל-הכל גויות. וכדי להביא אותנו לגויות [תהלים פ"ג: 'אָמְרוּ לְכוּ וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי']. זה מה שבן-גוריון רצה, וזה בדיוק מה שהם רוצים עכשיו.

רק דבר אחד אני לא מבין. למה ה'כביכול נציגים בכנסת של החרדים' - שותקים!!! שותקים!!!! אולי - הם מפחדים. אולי - התרגלו לגשמיות...

ש. מה הם עושים שמה בכלל...?

באמת, מה יש להם כבר לעשות שמה...?! הם לא יכולים להשפיע. [חסל"א מ"ב סוף נס"ז ע"ש]. אבל העיקר שתדעו, ושתשימו לב שזה נהיה יותר-ויותר עולם גויי, מדינה גויית ['מלכות הזלה']. ובכל יום מודיעים ברדיו כמה רציחות היו במועדוני-הנוער, במועדוני-לילה לנוער, במועדוני המנוולים. ולא רק זה. גם אלה שבכנסת משתתפים במקומות כאלה! [ישעיהו פכ"ח א'-ח': 'הוֹי, עֲטֶרֶת גֵּאוּת שִׁכֹּרֵי אֶפְרַיִם, וְצִיץ נֹבֵל צְבִי תִפְאַרְתּוֹ... הֲלוּמֵי יָיִן'.], רוקדים על השולחנות, שרים, שותים בירה... זו תמיד היתה התנהגות-של-גוי! ['יִשְׂרָאֵל קְדוֹשִׁים הֵם'. ור' מזמור קי"ד].

 

אבל אלה יגידו: 'נכון שאנחנו עושים את זה. אבל זה תרבותי..! ['זוֹלֵל וְסוֹבֵא...'] זה כמו כולם... מה לא בסדר?! מה?! להיות יהודי-מלוכלך, שיושב כל-היום ליד גמרא... שלא מתרחץ... ויש לו מיליון ילדים?! לא! אנחנו תרבותיים...! יש לנו כלבים, וחתולים, ואיזה ילד-אחד-או-שנים [זוה"ק משפטים ק"ג ע"א: 'וְאֵל אַחֵר אִסְתְּרַס... וְלָא אַפִּישׁ, וְלָא עָבִיד פֵּירִין']. ויש לנו בידור, סרטים מלוכלכים... ויש לנו מועדוני-לילה, שאנחנו רוקדים שמה... ושותים... ומשתוללים... [עמוס ו'] יש לנו סמים... אנחנו תרבותיים! אתם - יהודים מלוכלכים. ['אִינּוּן חֲשׁוֹכִין... וְלָא אִתְקְרִיאוּ 'יִשְׂרָאֵל']

 

אבל הסוף יהיה, שה'אדום' ינצח את ישמעאל [מלבי"ם יחזקאל פל"ב, ע"ש], ואז יבואו נגדינו. ואז - ה' יהרוג את הגויים, את כל הגויים ['יָדִין בַּגּוֹיִים...', מזמור ק"י. זכריה פרק י"ד] חוץ מכמה שהם נשארו צדיקים-בשביל-גויים [סנהדרין קה.]. ואנחנו היהודים - ננצח. איך? עם האמונה-והביטחון שלנו בה'. כי לא יהיה לנו עם מה להלחם. רק עם זה [סוף מזמור ק"ח]. ומי שידבק להקב"ה ותורתו, מי שיבטח בקב"ה בכל מהותו, והוא גם ידרוש את זה מהילדים שלו – הוא ינצח [פרקי אבות סופ"ג ע"ש. ועי' ספורנו סו"פ שלח]. הקב"ה ילחם בשבילנו - ואנחנו נבטח בו. ['אֱלוֹקִים ד' עֹז יְשׁוּעָתִי, סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק'. מזמור ק"מ].

 

שאלות ותשובות:

 

ש. מה דעתך על עצרת-הזעקה שהתקיימה השבוע בהר-ציון על הנושא של מסירת קבר-דוד-המלך לקתולים. לא היו שם הרבה יהודים, אבל המסר היה חזק מאד... האם יש לזה אפקט?

ת. אני לא חשבתי שבכלל יהיו הרבה אנשים. כי החרדים לא יוצאים בכלל אם הרבי של כל אחד ואחד בנפרד לא אומר. והחילוניים - מעט באים לזה. והדת"ל - יש להם את הענינים שלהם. אז מי בא? יהודים אמיתיים. מעט. יהודים שכואב להם הלב מאד. ואלה שדיברו - דיברו אמת. למה? כי הם - כואב להם. פשוט כואב להם. ולא חשבתי שיהיו יותר ['אֵין דוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי']. אבל זה היה חשוב-מאד שמישהו הגיע, ושאמרו את האמת. האפקט - זה בעיקר היה בשמים. אבל זה גם יעזור להציל את היהודים בעז"ה.

ש. ביום ב' הבא מגיע לכאן האפיפיור. תמיד לאורך ההיסטוריה בתקופה הזו, בחודשים אלה, אייר וסיון - היו מסעות-הצלב על פרעותיהן [קינת 'מִי יִתֵּן רֹאשִׁי מַיִם' לתשעה באב]. וגם הפעם – זה סוג של 'מסע צלב'...

ת. זה לא "סוג". זה ממש אותו הדבר! הוא עושה את זה בכוונה. כל דבר שהוא עושה - זה עם חשבון. יש מישהו שמכוון אותו. אבל הקב"ה לא יתן לו בסוף. זה הכל יפול. אבל קודם כל זה צריך לצוף, שהשקר יהיה ברור ['בֵּיצֵי צִפְעוֹנִי בִּקֵּעוּ'].

ש. אז בעצם עכשיו הם באים לארץ-הקודש, עולים על ירושלים בפעם השלישית, ובפעם הזו זה נראה ש'הולך להם'... הפעם כובשים את המטרה...

ת. בדיוק. והיהודים יגידו: 'מה פתאום?! 'אין כלום', 'שום דבר!'. ואנחנו נראה מי צודק - הם או אני...

ש. ברחבי העיר הציבו שלטי-ענק, הם ממש יוצאים מגדרם...

ת. תראו, היהודים תמיד עשו דברים כאלה, והיו צריכים לעשות את זה כאשר הגיע מלך. הוא איננו מלך. הרבה מהמלכים היו רשעים - אבל הוא לא מלך. הוא נציג של הכנסיה - שזה נגד הקב"ה! ['וּלְדַבֵּר אֶל ה' תּוֹעָה'. עי' מלבי"ם ר"ס עובדיה] הכנסיה - רוצָה לגמור את היהדות. ורוצה להבריח את הקב"ה, ח"ו ['אֲשֶׁר חֵרְפוּ עִקְּבוֹת מְשִׁיחֶךָ...']. ובמיוחד הכנסיה הקתולית, אבל גם כל הכנסיות. ולכן הם עושים את זה, כי הם חנפנים ['שִׁפְחָא בִּישָׁא', זוה"ק משפטים קיח. ע"ש]. הם חנפנים [יחזקאל כ"ג מ'. הושע ב': 'וַתַּעַד נִזְמָהּ וְחֶלְיָתָהּ...']. וזה לא יעזור להם. בסופו של דבר הם יהיו גויים. כמו שהנוצרים הראשונים היו יהודים שהיו מתפללים כיהודים לכל דבר, ואחרי ארבע-מאות-שנה עם קצת עזרה של הסנהדרין, ובעיקר בעזרת ה' [דברים ד' ג'], הם נהיו גויים-לגמרי ברומא. הם כבר לא בין היהודים ['מִמֵּךְ יֵצֵאוּ'].

ש. מה פשר הדממה?! מה קורה פה?! למה לא פועלים להציל יהודים שלא יודעים בכלל?

ת. הם לא יודעים ולא רוצים לדעת. וגם אלו שאומרים להם - אז כשיתחילו לראות אותם כמו שרואים אותם עכשיו בכמויות גדולות בכותל – אז יתחילו כבר להבין. וכל אלו הנשים שבאות עם הטליתות והתפילין וכו', אלו שבאות בראש-חודש להתפלל – זה הכל אותו הדבר! נותנים להם גיבוי! בהתחלה אִפשרו קצת ליהודים לעשות להם בעיות, אבל עכשיו יש אזהרות! עוצרים אנשים שמפריעים להם יותר מדי. וזה הכל דרך אחת: להתחבר עם אדום. להתחבר עם עשיו, לא עלינו ['קְרָבוֹת יֶחְפָּצוּן', פסחים קי"ח: ב"ק צב: ושם פב:].

 

ש. לפני כחצי-שנה קישטו את ירושלים-העתיקה בשרשראות של נורות צבעוניות, והציבו מסביב החומה דמויות-עץ בגודל טבעי של אבירי-צלב, עם חרבות ושריונים, שכולם יצטלמו עם זה... [יחזקאל כ"ג י"ב: 'אֶל-בְּנֵי אַשּׁוּר עָגָבָה... לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל... פָּרָשִׁים רֹכְבֵי סוּסִים...'] לא סילקו את זה עד שקמה צעקה גדולה מהתושבים היהודים של העיר העתיקה...

ת. הם רוצים שנתרגל לראות את זה. זה מה שהם רוצים. וזה כמו באמריקה, כשיוצאים מארה"ב - יש להם בשדה-התעופה את המכונות האלה שעושות 'בדיקה בטחונית' כביכול. והצילום - מראה את גוף 'הנבדק' ערום כשמצלמים אותו. ואם לא מוכנים לעבור את זה - אז בודקים אותם בצורה מגעילה ['רָעִים וְחַטָּאִים'. בראשית י"ג י"ג, ע"ש בתיב"ע ובירושלמי פ' חלק ה"ג]. ועכשיו, כבר יודעים זאת מראש. היו הרבה פירסומים על כך. אבל כעת, האנשים התרגלו לזה... והם מוכנים. הולכים. אין להם בעיה. מה יעשו? ואפילו שהצילומים עושים הרבה קרינה - בכל אופן הם מוכנים לעבור את זה. כי הם רוצים לטוס. ומתרגלים לכל דבר. ומוכנים יותר ויותר להעניק במתנה לממשלה, גם פה בישראל וגם שם באמריקה, את ה'כביכול-דמוקרטיה', את החופש, מה שהם מכנים 'חופש'. ובאמריקה זה כבר לא דמוקרטיה, ופה בארץ זה כבר לא דמוקרטיה.

ואנחנו היהודים, חייבים לזכור, ולא לשכוח מאיפה הישועה שלנו. לא עם הצבא, לא הצבא האמריקאי, ולא הצבא הישראלי, ולא הצבא של האו"ם. רק עם הקב"ה ['שֶׁקֶר הַסּוּס לִתְשׁוּעָה'].

והפרנסה שלנו - זה רק הקב"ה ['הוּא נוֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר'], ולא העבודה המסכנה שהם רוצים לתת לנו. בעולם שבו שמונים-וחמשה-אנשים שולטים על יותר ממחצית העושר של העולם, ושכאן בארץ-ישראל אחוז אחד של היהודים פה - הם השולטים על רוב העושר בארץ ['עֲלִיזֵי גַאֲוָתֵךְ', ר' אבן שלמה להגר"א פרק י"א ז'], על הגשמיות. אז מה הם יכולים לעשות בשבילנו בגשמיות?! רק הגנבים פה מתעשרים! [משלי ל': 'וְנָבָל כִּי יִשְׂבַּע לָחֶם']. יהודי אמיתי שהולך לפי התורה ואסור לו לגנוב, הוא לא יכול להתעשר פה – וגם לא בשום מקום אחר. אז מה הם נותנים לנו...? בטחון...? פנסיה?! אפילו הפנסיה נעלמה, מהגנבים. אז מה הם נותנים לנו?! איזה בטחון?! שום דבר! רק הקב"ה! הוא נותן לנו את הכל! ומי שלא מאמין שהקב"ה יתן לנו מָן - אם אין לנו מה לאכול - הוא לא יהודי אמיתי [עי' פסחים קי"ח. ולשון הרמב"ן סוף פר' בא: 'שאין לאדם חלק בתורת משה רבינו, עד שנאמין בכל דברינו ומקרינו - שכולם נסים, אין בהם טבע ומנהגו-של-עולם כלל'. ועי' ספר דעת תבונות לרמח"ל ל"ו].

 

ש. מה מלמד אותנו הענין שכל-כך הרבה אנשים נוסעים למירון? האם אכן זה מבטא את הפנימיות, את הרצון של הלב?

ת. חלקם - זה סתם בילוי. אבל חלק גדול - זה מאנשים שסובלים ומחפשים ישועה. ובאים מכל העולם לכל מקום שאולי תהיה ישועה. המצב כ"כ קשה גם בכסף, וגם בהכל. כל מיני צרות ואסונות לא-עלינו ['צרות כנהר'], אז אנשים באים איפה שהם מאמינים שיש צדיק שהוא קשור לקב"ה. והרבה אמריקאים באו. שוב, הרבה רוצים בידור, אבל אנשים רבים צריכים ישועה, וזה מה שהם מחפשים.

ש. עכשיו אלה השולטים שם עושים בעיות לסדרי הצניעות. הם עובדים שיצטרכו דוקא להיות במעורב... מה אכפת להם?!

ת. הם עושים כל דבר שבאיזשהו-מקום יכולים להוריד את הקדושה ['עָרוּ עָרוּ...']. איפה שהם רק יכולים ['שׂוֹנְאֵי צִיּוֹן', מזמור קכ"ט. עי' בריש האיד"ז עה"פ 'ותיבש ידו']. הרי אדום ידוע באופיים שהם חוצפנים ['עַזֵּי נֶפֶשׁ']. והם מסתכלים על כולם כמו טפשים ['הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים'. ע' רש"י שבת קלט. ד"ה 'סיגיך']. אז זה מה שהם עושים: עושים צחוק מכל היהדות ['וַיִּבֶז עֵשָׂו...'].

 

ש. בסיפור עם הצבא, זה התחיל בעוצמות כאלו של רישעות ולכלוך, ואז היה לנו ברוך ה', את העצרת הגדולה בירושלים, וזה גרם שעכשיו זה ירד להם. מעניין מאד... [מזמור קל"ו כ"ג-כ"ד]

ת. נכון. הם נבהלו מהמראה העצום של שמונה-מאות-אלף יהודים-חרדים לפחות, שהרוב הענק היו חרדים. ולא ספרנו את כל אלה שלא באו - גם הגברים, וגם את הנשים שבדרך כלל לא באו מחוץ לעיר, וגם כל הילדים שמתחת לגיל שאמרו לא לבא.

אבל כמו שאמרתי - זה מראה להם שברוך ה', עִם הילודה שלנו שהקב"ה נותן לנו, אנחנו עוד מעט לפחות-רבע מתוך כלל האוכלוסיה! ['וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו'] ויש כאן עוד דבר, שהצבא מעודדים לקבל מנוולים ['בְּנֵי פְּרִיצֵי עַמְּךָ']. ומפרסמים, ומזמינים אותם: 'תבואו לצבא... גם כאלו אנחנו אוהבים... גם בחורים כאלו אנחנו רוצים...' ואני שואל אתכם: איך אפשר להיכנס לצבא שרוצה ומעודד את התופעה שבין החיילים יהיו אלה שלא מאמינים בנישואים עם נשים, אלא גברים-עם-גברים. אז איך אפשר ללכת לצבא כזה?! ולמעשה זה פשוט לצאת נגד הקב"ה בצורה קשה ובוטה ביותר [מלאכי ב' י"א, מלכים א' י"ד כ"ד]. ברור וברור. מראים בעיתון תמונה של שני בחורים שהולכים מחובקים במדים-צבאיים, ואומרים: 'גם אתכם אנו רוצים! מה זה צריך להיות??? נהיו משוגעים לגמרי! ['גַם בּוֹשׁ לֹא יֵבוֹשׁוּ'. שבת קי"ט:]

אני רק יודע שאסור לאף בחור להיכנס לצבא. זה לא אומר שאם בחור נכנס והוא לא מבין [משלי ט' י"ח], שהקב"ה לא יקח אותו, וידאג יום אחד שהוא יבין, אבל מלכתחילה לא כדאי בכלל להכנס לזה. זוהי טינופת מהתחלה עד הסוף ['כִּבְעִירִין', ר' ירמיהו ה' ח', תהלים סו"ס מ"ט. ועי' פסחים קי"ג:].

ש. דיברתם על החילוניות והשחתת המוסר. האם אין חרדים שסרים מדרך הישר...?!

ת. ברור דבר אחד: יש חרדים מקולקלים, הם כבר לא 'חרדים', אבל הם מקולקלים. הם מתקלקלים בגלל שמסביבם יש גשמיות בלי-סוף, ויש להם רצון שגם להם תהיה כזו גשמיות. והם שוכחים מהקב"ה [עקב ח' י"ד]. אין להם רצון לשבת וללמוד או להתפלל. [משלי ז' ע"ש: 'וָאֵרֶא בַפְּתָאיִם... נַעַר חֲסַר לֵב...'] אין להם את הלב או את הנשמה. הם חושקים מה שהם רואים ['וְאַחֲרֵי עֵינֵיכֶם...']. ומאחר שיש כל כך הרבה חילונים שנהנים כביכול מכל הזבל של העולם – גם אותם זה מושך. זה מושך חזק מאד. הכסף ועגל-הזהב מושך מאד חזק. ואז "החופש-כביכול", שזה לא חופש בכלל, זוהי עבדות לכל הרצונות שלא שייכים לקדושה ['עַבְדָּא בְּהֶפְקֵירָא נִיחָא לֵיהּ', כתובות יא.], הם נמשכים לחופשיות הזו, ולכל הזנות שיש בעולם. [הושע ד': 'זְנוּת וְיַיִן וְתִירוֹשׁ יִקַּח לֵב'] כי ככה יותר קל. זה יותר קל להם מאשר לשבת, ללמוד, לעמול, לגדל משפחה גדולה יפה, שהם כולם, כל המשפחה - עבדי ה' [מזמור קכ"ח]. זה יותר קל. אז אנחנו שומעים הרבה פעמים על חרדים שעוברים את החוק. אבל אין בכלל השוואה כמה חרדים עוברי-חוק, וכמה חילוניים גנבים, וכו'.

 

אנחנו רואים ברור שיש כבר נשיא אחד בבית-סוהר ועכשיו הולך להיות ראש-ממשלה אחד בבית סוהר [ישעיהו א' כ"ג]. אז אין להם כל כך במה להתפאר....

ש. כל כך מעיק ומתסכל, כל המצב פה...

ת. אנחנו רואים את הכל, וזה מוריד אותנו, נכון, וזה חייב להוריד אותנו, לא חלילה להוריד את האמונה-והביטחון שלנו, אלא להוריד את המצב-רוח. כי אנחנו ממש בתוך ביוב. אבל אמרתי ברור, שה' יוציא אותנו ממצרים. ואנחנו נקבל שוב את התורה. יש לנו את התורה, אבל אנחנו נקבל שוב את התורה מחדש [ר' קד"ד גליון 18: 'להכריז נעשה ונשמע', וגליון 37: 'לצאת מבית העבדים'], ונצא לחופש! [ס' החינוך מצוה ש"ו: 'כְּעֶבֶד יִשְׁאַף צֵל'] ואז באמת נהיה בני חורין! נכון, יצאנו ממצרים, והרגשנו שאנחנו בני חורין, אבל עכשיו אנו נהיה עוד יותר בני-חורין, כי לא יהיה לנו את היצה"ר. אז זה באמת לצאת לחופש. בלי היצר הרע - הכל טוב.

"חָרוּת–חֵרוּת":

אבות פרק שישי. ערובין נד. זוה"ק פר' ויצא דף קנ"ב ע"ב ע"ש באורך, ובתיקוה"ז דף קמ"ו ע"ב, ס' הגאולה להרמב"ן סוף ש"ב. וכן בפי' לתורה נצבים פרק ל' ו'.

 

דניאל
בנימין
לוח אותיות התקשור
דניאל


E-Mail | דואר אלקטרוני



הישארו מעודכנים תמיד מה חדש באתר.
Stay tuned always what is new.

שם | name

דוא"ל | Email


לאתר זה נכנסו 7842018 פעמים
היום - 19/04/24