הרישעות כבשה את העולם

הרישעות כבשה את העולם

בס"ד, תקשור עם בנימין, ירושלים, בין המצרים, כ"א תמוז תשע"ה


אני רוצה לומר שהעולם ממש מתקרב במהירות מהירה ביותר לכיוון הגאולה השלימה. הרשעים מילאו, וממלאים את העולם עם הרישעות שלהם [נח ו' י"א]. להיכן שמסתכלים רואים ממש הפוך-מהטוב, רואים דברים מפחידים מאד.

כשאנחנו לומדים על דור המבול, או על סדום-ועמורה וכו', על היוונים הרשעים, על הרומאים הרשעים, על נבוכדנצר וכל הדברים האיומים שהם עשו וכו', אנחנו אומרים לעצמינו: 'איך אפשר להיות כל כך אכזריים?!' אבל עכשיו יש לנו את הכל! נבוכדנצר, היוונים, הרומאים, סדום וכו', וזה פשוט קשה לסבול, זה כל כך רע, כל-כך הפוך מהתורה, כל כך אכזרי, שקשה-קשה לדמיין מה יכול להיות אם הרשעים האלה ממש משתלטים על העולם. והם כבר בטוחים שהם משתלטים על העולם, כי זה נראה מכל הכיוונים שהם מצליחים, ה' ישמור, אבל אני מאמין שה' יהרוס אותם לפני שהם יצליחו להביא את כל הרישעות הזאת לגובה, ולרוחב, ולעומק שהם מבקשים להביא.

סוף ס' דניאל: 'וְהִרְשִׁיעוּ רְשָׁעִים וְלֹא יָבִינוּ כָּל רְשָׁעִים...'

תרגום זוה"ק בשלח דף נ"ח: 'רַבִּי אַבָּא אָמַר מִשְּׁמוֹ שֶׁל רַב יֵיסָא סָבָא, וְכָךְ אָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן, עָתִיד הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לְהַחֲיוֹת אֶת כָּל אוֹתָם הַמְּלָכִים שֶׁהֵצִיקוּ לְיִשְׂרָאֵל וְלִירוּשָׁלַיִם, אֶת אַנְדְּרִיאָנוּס, לוּפִינוֹס, וּנְבוּכַדְנֶצַּר, וּלְסַנְחֵרִיב, וּלְכָל שְׁאָר מַלְכֵי הָעַמִּים שֶׁהֶחֱרִיבוּ אֶת בֵיתוֹ, וּלְהַשְׁלִיט אוֹתָם כְּבַתְּחִלָּה, וְיִתְכַּנְּסוּ עִמָּהֶם שְׁאָר הָעַמִּים. וְעָתִיד הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לְהִפָּרַע מֵהֶם בְּגָלוּי סְבִיב יְרוּשָׁלַיִם. זֶהוּ שֶׁכָּתוּב 'וּבְרֹב גְּאוֹנְךְ תַּהֲרֹס קָמֶיךְ'. וְזֶה לִזְמַן שֶׁיָּבֹא הַמָּשִׁיחַ כָּתוּב, וְשִׁירָה זוֹ הִיא שִׁירַת עוֹלָמִים... בְּאוֹתוֹ זְמַן, וְלִזְמַנּוֹ שֶׁל מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ, וְלִזְמַן גּוֹג וּמָגוֹג. 'אָמַר אוֹיֵב אֶרְדּף אַשִּׂיג אֲחַלֵּק שָׁלָל'. 'אָמַר אוֹיֵב' כָּל אוֹתָם גְּדוֹלִים שֶׁמְּמֻנִּים עַל הָעַמִּים. וּכְשֶׁנִּתְּנָה לָהֶם רְשׁוּת וְשִׁלְטוֹן עַל יִשְׂרָאֵל, כֻּלָּם רוֹצִים לְהַשְׁמִיד אֶת יִשְׂרָאֵל תַּחְתֵּיהֶם. וְעַל זֶה, אוֹתָם עַמִּים שֶׁתַּחַת אוֹתָם הַשַּׁלִּיטִים הַמְמֻנִּים, כֻּלָּם גּוֹזְרִים גְּזֵרוֹת לְהַשְׁמִיד אוֹתָם, אֶלָּא שֶׁהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא זוֹכֵר אֶת הָרֵי הָעוֹלָם (את האבות הק') וּמֵגֵן עֲלֵיהֶם...', ועי' מתני' פ' חלק דף ק"ז ע"ב.

אבל אני גם יודע שהם נמצאים בכל פינה בעולם. הם שולטים בארה"ב, הם שולטים באירופה, הם שולטים באיטליה, וגם בוותיקן – שזה 'הראש' ['רֹאשׁ אֹיְבָיו קָדְקֹד שֵׂעָר', תהלים ס"ח ע"ש], הם שולטים בכל מקום, בסין, ברוסיה, באוסטרליה, בכל אפריקה, בדרום-אמריקה, ובקנדה וכו', בכל מקום בעולם הם שולטים. וזה מפחיד מאד. וכדי שה' ייפטר מהם לגמרי הוא יהרוס שני שליש של העולם [סוף חבקוק: 'בְּזַעַם תִּצְעַד אָרֶץ בְּאַף תָּדוּשׁ גּוֹיִם...']. שני שליש של העולם! האם אתם מעכלים את זה?! שני שליש של העולם!!! זה יהיה ניתוח קשה מאד כדי למחוק את כל הרישעות שמילאה את העולם מאז החטא הראשון שהנחש יזם ['מָחַץ רֹאשׁ עַל אֶרֶץ רַבָּה...'].

אוי לנו, אוי לנו מה אנחנו נצטרך לעבור. קשה להאמין, קשה להאמין שיכול להיות כזה דבר, אבל זאת עובדה, עובדה ברורה, שאנחנו רואים כל יום עוד ועוד את העומק של הרישעות שלהם, של המוח העקום שלהם, איך הם עשו כביכול ח"ו 'הכל-יכול' מן השטן עצמו, חס ושלום, שהנחש עצמו נברא ע"י הקב"ה, והם הפכו אותו לעוד יותר גדול, שלא נדע. אוי לנו, אוי לנו.

והטמבל הזה, הנחש, עוד מאמין מה שהם עושים!... הוא מאמין שהוא הכל-יכול, ח"ו, עם כל המיליארדים של האנשים שמאמינים בו כבר, אז הוא בטוח שזה נכון... אז ה' ישמיד את כולם, את כולם, ולא ישאר מהם זכר ['יִתַּמּוּ חֲטָאִים...']. אבל רק נדמיין איך זה ייראה, מה הוא יצטרך לעשות בכדי להרוס שני-שליש-של-העולם, רק לדמיין את זה...! אבל מה שישאר – יהיה טהור, טהור [זכריה י"ג, ע"ש]. וזה העיקר. וזה יהיה הבסיס, ועל זה ה' יתחיל שוב לבנות מחדש, אבל הפעם בלי חטאים, בלי רישעות, רק עם התורה ['בשביל התורה שנקראת ראשית'], הכל לפי התורה, הכל לפי התורה הקדושה, הכל לפי הקדושה ['בְּעָלְמָא דְּהוּא עָתִיד לְאִיתְחַדְּתָא...', ר' סוף מזמור ק"ד, חלק דף צז: ילקוט שמעוני ישעיה ד', רמז ת'].

מחכים שיגיע כבר. אין הרבה יותר מה להגיד. רק אני רוצה להזהיר אתכם: הרישעות הזאת לא באה בלי מחיר, והם – הדור הבא של הנאצים, כי הנאצים היו גם הם מאד מעורבים עם הרישעות הזאת [יחזקאל כ"ג מ"ה: 'וּמִשְׁפַּט שֹׁפְכוֹת דָּם, כִּי נֹאֲפֹת הֵנָּה וְדָם בִּידֵיהֶן'], והאנשים האלה – הם אותם האנשים [קהלת ח' י': 'וּבְכֵן רָאִיתִי רְשָׁעִים קְבֻרִים וָבָאוּ...'], והרבה מהם הם-הם אותם האנשים ממש! [שם ז' ט"ו: 'וְיֵשׁ רָשָׁע מַאֲרִיךְ בְּרָעָתוֹ']

אבל יש גם עוד דבר. אנחנו נצטרך לסבול שוב את האנטישמיות. זה רק התחיל – האנטישמיות, וזה הולך להיות הרבה יותר גדול. מה אתם חושבים? שהם רוצים את היהודים?!... הם רוצים לעשות את הדת החדשה שלהם, וזה נועד כמובן רק בשביל יהודים שמוכנים לעזוב את הדת, כרגיל, כפי שהיה בכל ההיסטוריה. ואנחנו נתחיל לראות עוד הרבה אנטישמיות, במיוחד בחוץ לארץ, והאנטישמיות הזאת אולי תעודד את היהודים להרים את עצמם ולהגיע לארץ לפני שיהיה הרבה יותר גרוע.

אבל אנטישמיות – אנחנו נראה. ואפילו פה בארץ יהיה מספיק אנטישמיות, ויש מספיק, כי הרבה מהמנהיגים שלנו הם חלק מהרשעים. והם מוכנים להכל. הם שונאים את היהדות שלהם. הם שונאים את הקב"ה ['קָשָׁה כִשְׁאוֹל קִנְאָה...', שיה"ש ח' ע"ש ברש"י: 'התגר שנתקנאו ושנתגרו בי האומות בשבילך'], ה' ישמור ['אֲשֶׁר חֵרְפוּ אוֹיְבֶיךָ ה'']. והם – אין להם שום בעיה לעשות דברים איומים ליהודים אמיתיים. ונצטרך להיות חזקים – ולא לפחד. ואם אנחנו לא נפחד ונעמוד איתן, וקרוב להקב"ה, ה' ישמור אותנו ויציל אותנו ['אִם חוֹמָה הִיא...']. הוא לא רוצה ברגעים האחרונים לאבד אף נשמה יהודית, אף נשמה יהודית אמיתית ['וְלֹא יִפּוֹל צְרוֹר אָרֶץ...', סוף ס' עמוס].

רש"י שיר השירים ח' ח': '... 'מה נעשה לאחותינו ביום שידבר בה.' כשהאומות מתלחשים עליה להכחידה, כענין שנאמר לכו ונכחידם מגוי: 'אם חומה היא'. אם תחזק באמונתה וביראתה להיות כנגדם כחומת נחושת שלא יכנסו לתוכה, רוצה לומר שלא תתחתן בם, והם לא יבואו בה, ולא תתפתה להם : 'נבנה עליה טירת כסף'. נהיה לה לעיר מבצר ולכתר ולנוי ונבנה לה את עיר הקדש ובית הבחירה : 'ואם דלת היא'. הסובבת על צירה ובהיקש עליה היא נפתחת, אף היא אם תפתח להם להיות הם באים בה והיא בהם : 'נצור עליה לוח ארז'. נשים בדלתה נסרים של עץ הנרקבים והתולעת גוררתן ואוכלתן...'

אנחנו עכשיו צריכים להבין את המצב שלנו. זה קשה לחשוב על זה, יש זמן עד שזה יגיע, אמנם לא כל כך הרבה זמן, אבל בכל אופן יש זמן, אבל אנחנו כבר רואים שזה קיים. וזה יהיה מפחיד מאד, אבל לא לפחד, לא לפחד! רק להיות עם הקב"ה ['ה' לי לא אירא']. ואם אתם מרגישים עדיין פחד, אז תסגרו את העינים ואת האזנים, ורק תחשבו על הקב"ה [ר' קד"ד גליון 14, מדברי הרמב"ם]. כשבן-אדם יושב בסרט אז הוא בטוח שֶמַה שהוא רואה זה אמיתי, במחשבה הוא אמנם יודע שזה לא אמיתי, אבל בכל אופן הוא בוכה יחד עם השחקנים, ומפחד יחד עם השחקנים. אבל במקום כזה שרואים סרט ורוצים לשכוח מזה – אז פשוט סותמים את העינים ואת האזנים. וזה טוב בסרט.

אבל יש אנשים שלא רוצים לדעת מה שקורה, אז הם סוגרים את העינים ואת האזנים כביכול ולא רוצים עדיין לדעת, אז הכל נראה להם "טוב" ['הַשְׁמֵן לֵב הָעָם הַזֶּה, וְאָזְנָיו הַכְבֵּד, וְעֵינָיו הָשַׁע, פֶּן יִרְאֶה בְעֵינָיו...']. רק כאשר הסכין תהיה על הצוואר שלהם – אז יבינו שזה לא טוב. אבל יהודים טובים שיודעים, רק שיש להם קצת פחד, אפשר לסגור את העינים ואת האזנים ופשוט להתרכז על הקב"ה, כי זה מביא אותנו למקום אחר, זה מעלה אותנו שאף-אחד לא יכול לא להפריע לנו ולא להרוג אותנו ולא לעשות לנו שום דבר רע ['יוֹשֵב בְּסֵתֶר עֶלְיוֹן...'], וזה הכל מה שיש לי להגיד. יש שאלות?

ש. איך נוכל לפתח את התשוקה והגעגועים לזכות לראות את עבודת הקרבנות, ובית המקדש?...

ת. הדבר הראשון הוא שערב-רב לא יכולים לעשות את זה, אז זה כבר מוריד הרבה אנשים מהעם. אבל גם יהודי אמיתי, כשהוא מאד מעורב בגשמיות – זה קשה לו מאד להרגיש את זה. ואדם שרוצה להרגיש את הקדושה – חייב להתבודד ['קדושים תהיו – פרושים תהיו']. ולא הכוונה 'להתבודד' – להתרחק מאנשים בכלל, אבל להתבודד בתוך הגטאות שלנו, בתוך הבתים שלנו, להסתגר בתוך בתי-הכנסיות שלנו, בתוך בתי-המדרש שלנו, ואז, רק באוירה-של-קדושה – אפשר להשתוקק ראשית-כל לגאולה השלמה, ולקדושה, ולכל דבר ששייך אלינו, גם אל הקרבנות ובית-המקדש וכו' ['כִּי זֶה כַּמָּה נִכְסוֹף נִכְסַפְתִּי לִרְאוֹת בְּתִפְאֶרֶת עֻזֶךָ...']. את ההרגשה לכל הדברים האלה ה' מראה לנו רק כאשר אנחנו מתפטרים מהגשמיות, מהשקר [סו"ס מסילת ישרים, מידת הקדושה]. צריכים להיות קשורים לאמת יותר ויותר ואז הגעגועים מתחילים. געגועים מאד חזקים שמביאים אותנו לאט-לאט לאמת. והאמת – זה הקב"ה. וברגע שאנחנו מתחילים להרגיש את הקשר איתו אז אנחנו מתחילים להתגעגע, להתגעגע בצורה קשה ביותר, להתגעגע לכל הקדושה, להתגעגע לבית שהוא כמו בית-מקדש קטן, להתגעגע לבית-המקדש והקרבנות, להתגעגע לצניעות, להתחיל לשמור עינים, להתחיל לחיות חיים-של-קדושה.

ש. גם בשביל להרגיש את האור של השבת והמועדים וכל דבר של יהדות צריכים קדושה...

ת. צריכים התבודדות, ולהוריד את האוכל המגושם, ואת המסיבות, ואת השמלות הנוראות, ואת סגנון-הדיבור. איבדנו הרבה עם כל הגשמיות הזאת. אי אפשר להתקדם, אי אפשר ככה להתקרב לה'. ואם אי אפשר להתקרב לה' – אז אין כלום. הבן-אדם לא חייב להיות גאון-הדור בלימוד, הוא צריך להיות הידיד, הבן האמיתי של הקב"ה [מלאכי ג' י"ז, ע"ש כה"ע, ור' סהמ"צ להרמב"ם מ"ע ג']. להתקרב, ולהתקרב, ולהתקרב. וברגע שהוא מתקרב ומתעלה רוחנית, אמנם הוא צריך ללמוד, הוא חייב ללמוד, אבל העיקר – זה להתקרב להקב"ה. ואז לקבל את התורה באמת, ולהשתדל מאד-מאד, במיוחד בקדושה, ומי שאין לו קדושה – לא יכול להתקרב בכלל להקב"ה ['כִּי קָדוֹשׁ אָנִי'].

ירמיהו ט': 'עַל מָה אָבְדָה הָאָרֶץ... וַיֹּאמֶר ה' עַל עָזְבָם אֶת תּוֹרָתִי אֲשֶׁר נָתַתִּי לִפְנֵיהֶם...'

ברכות דף י"ז.: 'תכלית חכמה תשובה ומעשים טובים', אבות סופ"ב: 'ודע לפני מי אתה עמל', רבינו יונה, הובא בר"ן נדרים דף פ"א. 'דבר זה נשאל לחכמים...', דברי הב"ח טואו"ח סי' מ"ז, דרך ה' לרמח"ל ח"ד פ"ב בתלמוד התורה, ספר הזכרונות למהר"י אבוהב, זיכרון י' פרק ו' ד"ה 'וזה כל פרי...'.

ש. בראשונים מובא שמצוות 'הציפיה לישועה' כלולה בדיברה הראשונה: 'אנכי ה' אלוקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים', אז ניתן לומר שכמו שה' הוא אינסופי, והאמונה היא אין סופית – גם הגאולה זה דבר אין-סופי...

ת. נכון, כי זה דבר אחד שנכנס לשני. ואנחנו ממשיכים וממשיכים, ויהיו לנו עוד הרבה שינוים אחרי הגאולה השלמה [ר' סנהדרין צב:], ואנחנו נעמוד בזה בשמחה, זה יהיה משהו טוב, זה יהיה משהו שמושך, שנשתוקק לזה, שנרצה את זה כל כך, עם כל המהות שלנו, זאת תהיה כזאת הנאה שאי אפשר יהיה לתאר. וההנאה הזאת – זה ימשיך לנצח.

ש. צדיקים בכל הדורות כמו ה'ישמח משה' זצ"ל, ועוד הרבה צדיקים, חיכו למשיח שנים-על-גבי-שנים, בלי להתעייף, בלי להרפות את התקוה אפילו רגע... איך הם עשו זאת?!...

ת. בודאי ובודאי, כי זה נהיה יותר עמוק, יותר מעניין, יותר רחב, יותר לעומק, יותר גבוה, ויותר-יותר-ויותר, כי אין סוף למה שהתורה יכולה ללמד אותנו. ואפשר ללמוד את זה מאה שנה, או מאתים או מיליון שנה ובכל פעם נגלה עוד דבר ועוד דבר. אבל צריכים אנשים כמו החפץ חיים, כמו כל גדולי וצדיקי הדורות, שהם יכולים לגלות לנו את זה. אבל כאשר יגיע המשיח אנחנו בעצמנו נוכל לגלות את הדברים האלה, בעזרת ה'. יהיו כאלה שיוכלו יותר ויהיו כאלה שפחות, אבל כל אחד יוכל לעשות את זה, בעזרת ה'. [ישעיה י"א: 'כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ דֵּעָה אֶת ה'...', ור' ירמיהו ל"א ל"ב: 'כִּי זֹאת הַבְּרִית אֲשֶׁר אֶכְרֹת אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל אַחֲרֵי הַיָּמִים הָהֵם נְאֻם ה', נָתַתִּי אֶת תּוֹרָתִי בְּקִרְבָּם וְעַל לִבָּם אֶכְתֲּבֶנָּה, וְהָיִיתִי לָהֶם לֵאלֹקִים וְהֵמָּה יִהְיוּ לִי לְעָם: וְלֹא יְלַמְּדוּ עוֹד אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ וְאִישׁ אֶת אָחִיו לֵאמֹר דְּעוּ אֶת ה', כִּי כוּלָּם יֵדְעוּ אוֹתִי, לְמִקְטַנָּם וְעַד גְּדוֹלָם, נְאֻם ה'...']

ש. השנה צומות שבעה עשר בתמוז וגם תשעה באב חלים בשבת והם 'נדחים', מה המשמעות עבורינו?

ת. המשמעות בזה היא שבכל אופן ה' ירחם על עם ישראל, ושאף נשמה-יהודית לא תיאבד. זה שזה 'נדחה' – זה עושה לנו הקלה (מבחינה הלכתית), וזה אומר שגם ה' ירחם עלינו, והגאולה-השלימה תהיה עם הרבה רחמים בשביל היהודים-האמיתיים. ה' לא יחפש אחר כל עבירה ועבירה של היהודים [שם: 'כִּי אֶסְלַח לַעֲוֹנָם, וּלְחַטָּאתָם לֹא אֶזְכָּר עוֹד', ישעיה מ"ד: 'מָחִיתִי כָעָב פְּשָׁעֶיךָ וְכֶעָנָן חַטֹּאותֶיךָ, שׁוּבָה אֵלַי כִּי גְאַלְתִּיךָ...', ור' רש"י פר' בלק עה"פ: 'לֹא הִבִּיט אָוֶן בְּיַעֲקֹב'], הוא רק ירצה כמה דברים לדעת, שהיהודי בוטח בה', במאת האחוזים, ושהוא מאמין ואוהב את ה' במאת האחוזים [צפניה ג': 'וְהִשְׁאַרְתִּי בְקִרְבֵּךְ עַם עָנִי וָדָל, וְחָסוּ בְּשֵׁם ה'', עי' לקט מקורות במאמר 'בין ידידים'], ושהוא רוצה להיות טוב, שהוא רוצה להיות קרוב לה', שהוא רוצה את הקשר, שהוא רוצה להיות יהודי-אמיתי ולעזוב את העולם-של-השקר. ['אַשְׁרֵי הַמְּחַכֶּה וְיַגִּיעַ...']

 

ש. כאשר יחרבו שני שליש של העולם, מה יהיה עם כל היהודים שנמצאים שם?...

ת. זה אני לא יכול להגיד בדיוק, אבל זה יהיה קשה מאד. יהיו אזהרות גדולות עכשיו, עוד מעט תהיינה אזהרות גדולות. וצריכים להתפלל שיהודים יבינו שהגיע הזמן לקום. אפילו שיש כאן שלטון-של-רשעים אך בכל אופן זה לא ישאר הרבה זמן, וזה הזמן כעת להגיע לפה.

ש. זה נסיון גדול בשבילם לעזוב הכל ולבוא הנה...

ת. ה' כבר ידאג לזה. יהיה מצב שהם יקבלו אזהרות קשות ביותר כדי שיתחילו לזוז. לפני שבוע, בתוך שבוע אחד היו ארבעה מקרים של פגיעה ביהודים, בברוקלין! זה דבר לא-רגיל בשנים האחרונות.

ש. הרשעים מנהלים מלחמת חרמה נגד היהדות, את הנצרות להבדיל הם כבר מיססו לחלוטין, הפכו את זה לצחוק אחד גדול. מה תהיה התייחסותם לדת המוסלמית, איך יסתדרו עם זה?

ת. קודם כל הם לא מתעסקים עם שום דת. הם רוצים למשוך את כולם לעבודה-הזרה שלהם. ואתם יודעים מה? רוב העולם ילך איתם. למה? כי זה נותן להם את הכל, כמו שאמרו חז"ל [סנהדרין דף ס"ג: 'ולא עבדו עבודת כוכבים אלא להתיר להם עריות בפרהסיא...'] אז זה יהיה כל כך מושך, כי הם יכולים לעשות את כל מה שהם רוצים, הדברים הכי גרועים שהם יכולים לעשות. כל הלאווים – מותרים, כמה שרוצים [ר' מאמר 'הם יותר גרועים מחיות']. להיות חזירים עד הסוף, אז זה ימשוך הרבה מאד אנשים. וגם בין הגוים – מעטים ישרדו, כי יהיו כמה גוים שלא יהיו מוכנים לזה, אבל מעטים מאד. מעט מאד גוים ישרדו. והמוסלמים – הם לא אוהבים מוסלמים. אני לא יודע איך שהם יתפטרו מהם, בינתיים הם עושים מלחמות ביניהם אחד-נגד-השני, אולי הם ישאירו כמה, לא יודע, אבל מה שברור – את האיסלאם הם רוצים לגמור. מאז ומתמיד היתה שנאה גדולה בין המוסלמים והנוצרים. את הנצרות יצרו הרבה זמן לפני האיסלאם, אבל האיסלאם, ברגע שזה נוצר זה ממש כבש כל כך הרבה אנשים, הרבה יותר מהנצרות, אז לכן יש להם מלחמה ישנה מאז. אל תדאג, הם ירצו לחסל לגמרי את האיסלאם [מלבי"ם יחזקאל ר"פ ל"ז], אני מאמין שמי שלא ירצה ללכת לדת שלהם – הם יחסלו אותו, בין אם הוא דאע"ש או לא דאע"ש.

 

ש. מה עם מצעד-התועבה שעומד להיות אחרי תשעה באב בעיר הקודש, ירושלים?

ת. מה אתם דואגים על זה? בימים הקרובים עומד להתקיים אירוע במקום ששייך לעיריה, עיריית ירושלים, אירוע של נוצרים, שמושכים רק בחורים, לא בחורות. בחורים מתחת לגיל שמונה עשרה. הם עושים 'שלשה ימים של מוסיקה', ושל מי יודע מה. והם הרי צריכים, הבחורים, איזה אישור מההורים שלהם, אוקיי, אמרו להם שזה לא משנה, אפילו אם ההורים לא רוצים אז תרשמו בעצמכם את הפתק... ועיריית ירושלים משתפת פעולה! אז ביקשו שיבואו אנשים שם להראות שלא שמחים עם זה.

ש. גם בכותל יש הרבה בלאגן, כמו שלדוגמא מזניחים במכוון את ההפרדה בכניסה לכותל, עירבוביה נוראה. ככה מתנהלת המלחמה בכל המקומות-הקדושים!

ת. זה יותר מזה, יש עוד אנשים שמתלוננים על כל מיני תופעות גרועות.

ש. שמעתי שישנה תופעה חדשה: שוטרות חרדיות...

ת. כן, זוהי המודה החדשה... ['יַעַן כִּי גָּבְהוּ בְּנוֹת צִיּוֹן...', ישעיה פרק ב' ע"ש] שוטרות, חוקרות חרדיות. כן, חרדיות. מה לעשות? חייב להיות סוף לכל הדבר הזה.

ש. הרשעים מפעילים לחץ רב שהכותל המערבי, הרחבה המרכזית, תהיה מעורבת לגמרי, גברים ונשים. מלחמה באופן גלוי, להרוס דברים שזה הא'-ב' של היהדות.

ת. נכון, וזו כל המטרה, צריך לעשות קבוצה של אנשים שלא מוכנים לוותר, ושמוכנים לעשות 'נגד', להראות שכועסים, להראות שזה אסור! להראות שהם לא מוכנים לעזוב את היהדות שלהם. ואל תדאג, הם לא יצליחו. הם פשוט לא יצליחו, יצליחו אמנם עד נקודה מסויימת, ואח"כ ה' יפיל אותם, לא סתם. אבל אנחנו צריכים להראות לה' שאנחנו איתו, שאנחנו רק איתו. והדבר הראשון – זה הצניעות, הדבר השני – זה לעשות מחיצה בינינו לבין הציונים.

ש. אמרתם פעם שנגיע למצב שיצטרכו ממש מסירות נפש אמיתית פשוטו כמשמעו, האם זה ממש לפנינו, בתקופה זו?...

ת. כן, כן. אני לא יודע איך שזה יֵרָאֶה, אני יודע שהיהודים כבר מתחילים לסבול קשה מאד מהגוים, ועוד מעט זה יהיה הרבה יותר קשה. גם בארה"ב זה יהיה, ויהיו הרבה מהומות, וזה כבר מתחיל, כי עוד מעט תיפול הכלכלה בכל העולם 'לא סתם'. וזה התחיל ה'גליטש' (ההתדרדרות) ביוון, וישנם עוד כמה ארצות שיפלו אחרי יוון. וגם אירופה תיפול. אני מאמין שהם יעשו את זה לא בנפילה אחת גדולה, אלא שזה קצת יבוא ב'שלבים'.

אבל היום כבר דיברו על סין! שסין היא במצב קשה כלכלית! וזה ברור שהם צריכים להיות ככה, הרבה זמן מדברים על זה, כי סין בסה"כ זו ארץ פרימיטיבית, הם גדלו מאד, ובמהירות. הם ענקים, והענק הזה – קשה להשתלט על כל החלקים שלו. נכון שזו הכלכלה הכי חזקה בכל העולם, אבל זה בנוי לא טוב. אז לכן, אם כל העולם נופל – מי יקנה את הדברים של סין? ויכול להיות שהם קנו המון זהב, לא יודע כמה, אבל זה לא יעזור להם אם אין מישהו לקנות את מה שהם מוכרים. ואם יש להם את הזהב, אבל מי אומר שהזהב יהיה כל כך יקר עדיין, מי אומר שזה בכלל יהיה דבר בעל ערך, שמישהו יהיה אכפת לו מזהב. בכל אופן עכשיו הם עלולים ליפול 'לא סתם', ואם כן זה חלק-של-התכנית, כי הם כבר גנבו את רוב הכסף מהבנקים, אז עכשיו יש להם את המקומות שזה מוסתר שם.

אבל הבנקים עצמם – הם כולם על סף פשיטת-רגל, כי רוב השווי של הבנק זה לא במזומן, הכל שָם רק ב'מספרים', ההון של רוב הבנקים. וברגע שהם לא מחזירים את החובות אז הבנק נופל, וברגע שהבנקים נופלים יתחילו להוציא מהחשבונות-של-האנשים. מאלה שיש להם כסף בחשבונות, יוציאו את הכסף שהם רוצים. ועכשיו יש חוק שברגע ששמים את הכסף בבנק זה שייך לבנק, ולא לבן אדם! ואם הם צריכים את זה בשביל לתמוך בבנק אז 'יעיפו' את זה. וכבר ביוון מתכוננים לקחת כספים מהחשבונות של האנשים, ובשביל זה האנשים מודאגים כל כך. אבל פה יש מצב שיקחו גם את כל הכסף של האנשים, וזאת תהיה 'הגניבה האחרונה' – עד שלא ישאר כלום. ואז יהיו האנשים רעבים, אנשים כועסים, אחד ילחם נגד השני רק בשביל חתיכת לחם וכו' וכו'. זו התכנית, אבל ה' יש לו את התכנית שלו ['עֲצַת ה' הִיא תָּקוּם'], ועכשיו נראה, נראה מה יקרה, אבל אני יודע שאף נשמה יהודית לא תלך לאיבוד.

ש. אז האם הגיע הזמן עכשיו לאסוף אוכל כמו שביוון אזרחים עכשיו אוגרים כמויות של אוכל?

ת. אמרתי זאת כל הזמן: אפשר לשמור איזה 'שבועיים' של אוכל, כדי שיהיה על מה לבסס את הנס, ה' יעשה לנו ניסים. חוץ מזה, בארץ זה לא יהיה כל-כך גרוע כמו בחוץ-לארץ. חוץ לארץ – זה משהו אחר. שם, בחו"ל זה יהיה בלאגן 'לא סתם', זה יהיה משהו נורא. בארץ זה לא יהיה כל כך גרוע, אבל זה יהיה מספיק גרוע, לא כמו בחוץ לארץ. הרי הם צריכים איזה מקום אחד להשאיר שבו יהיה המרכז שלהם...

ש. איזה סוג של אוכל לשמור? דברים שמחזיקים זמן רב?

ת. דברים שאתם אוכלים גם ככה, אבל דברים סגורים ונשמרים, כמו טחינה לדוגמא. פריכיות-אורז – זה לא דבר שמחזיק כל כך הרבה זמן, אז תחליפו כל הזמן. תאכלו אחד – תחזירו אחד, רק שיהיה אצלכם סדר, שתדעו את התאריכים. וגם מים, כדאי איך-שלא-יהיה שיהיה לכם שמור כמות של מים.

ש. איך עדיף, בבקבוקים או במיכל?

ת. בודאי שזה יותר טוב במיכל, אבל אם מישהו יראה את המיכל שלכם על הגג מיד יבואו לקחת...

 

ש. הדאע"ש כבר נמצא כל כך קרוב אלינו, מדרום, בסיני! מפחיד ביותר. מה אתה אומר?

ת. אני אומר לכם ככה, הדאע"ש הזה – זה פרי-יצירתם של אנשי 'סדר העולם החדש'. זה ממש טיפשות לחשוב שזה ככה נולד, בואו נגיד שיספרו: 'עשרת אלפים אירופאים ברחו - והחליטו להיות חיילים...', בודאי שלא! זה צריך להיות צבא, עם אימונים של צבא, שיודעים גם איך להשתמש בנשק. הנשק היום זה לא דבר פשוט, זה הרבה יותר מורכב מפעם. זה לא 'קאנונים' (תותחים של פעם) ששמים בזה כדור ו'בום'... לא, זה הכל מסובך. ואם הם מצליחים כל כך – אז ברור מאד שיש עוד אנשים שעובדים איתם, עוד הרבה. ובודאי עוד מקבלים הדרכה מאמריקה, ומאנגליה, ומאירופה וכו'. משתמשים בהם בשביל להרוס את הערבים. ושמעתי היום שאמרו שאנחנו כאן הבאים בתור ברשימה שלהם אחרי מצרים... ה' יעזור.

אבל אני אגיד לכם עוד דבר: איך הם יכולים לתת לדאע"ש לבוא לפה? איך הם יעשו את המצעד הזה?!.... הדאע"ש הזה יוריד לכולם את הראשים!... אז ברור שלא יתנו להם להכנס לפה... אבל אני חושב, אני לא יודע, שכל הסיפור הזה זה בסה"כ יהיה תירוץ, סיבה למלא את ארץ-ישראל בחיילים זרים, שכביכול יבואו להילחם נגד הדאע"ש, לאחר שהדאע"ש עשה כ"כ הרבה בעיות בכל הארצות האחרות.

 

ש. מדברים על כך שישנו כוכב המתקרב לכדור הארץ ולפי כל מיני תחזיות זה עתיד לפגוע בארצות הברית. האם שמעת על זה?

ת. זו שאלה גדולה אם זה דבר אמיתי או לא. ויכול להיות שהרשעים פשוט יכנסו לבונקרים שלהם, ויעשו מלחמה כאילו שיש כזה דבר. והמלחמה תהיה עם נשק שקוראים לזה 'מזג אויר', שהם כבר יודעים איך לעשות הוריקנים, וסופות-טורנדו, וכו' וכו', ואפילו שהר-געש יתפוצץ... וגם צונאמי וכו', ויכול להיות שזה הנשק שהם ישתמשו בו בעיקר. וזה לא אומר שלא יטילו איזו פצצה-אטומית על כמה ערים, ככה כדי להראות שיש 'מלחמה'.  אבל בכל אופן יש הרבה שחושבים שכל הסיפור הזה על הכוכב – זה סתם 'כאילו', שהדבר הזה לא בדיוק, או שזה לא קיים, או שבודאי זה לא יגיע לארה"ב ולא לאף מקום בכדור-הארץ. ויש שאומרים שזה יעבור בסמוך לכדור-הארץ וזה מה שיגרום לכל הבעיות במזג-האויר וכו', אבל אני אישית אינני חושב כך. הקב"ה אכן יהרוס שני-שליש של העולם, אבל הוא לא צריך 'כוכב' בשביל לעשות את זה, אם הוא משתמש בכוכב – אז הכוכב הוא שעשה את זה, וזה צריך להיות דבר שברור לכולם מי הוא המעניש אותם: רק הקב"ה. [בשלח י"ד: 'וְיָדְעוּ מִצְרַיִם כִּי אֲנִי ה'...', ור' ישעיה י"ט כ"א, ור' סו"ס זכריה: 'וְיָצָא ה' וְנִלְחַם בַּגּוֹיִם הָהֵם - כְּיוֹם הִלָּחֲמוֹ בְּיוֹם קְרָב...'].

ש. 'במוצאי שביעית בן דוד בא' – כך כתוב בגמרא [חלק צז.], אני לא מאמין שזה שייך לחכות לעוד שמונה שנים, עד למוצאי שמיטה הבאה...

ת. חס ושלום, חס ושלום.

ש. נמשיך הלאה, 'בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל' (עי' אבן שלמה להגר"א ר"פ י"א), מתי בניסן? בטח בפסח, ליל הסדר, אז זה יוצא 290 יום מהיום. אז אפשר להתחיל את ה'קאונטדאון' (הספירה לאחור)...

ת. בדיוק. ואנחנו יכולים לראות יותר ויותר איך שהם משתלטים ואיך שהם מתגלים, ואיך הם לא מפחדים, והם ממש שיכורים על ההצלחה שלהם, וזה יגמור אותם [משלי ט"ז י"ח: 'לִפְנֵי שֶׁבֶר גָּאוֹן, וְלִפְנֵי כִשָּׁלוֹן גֹּבַהּ רוּחַ...', ור' עובדיה פסוק ד']. אבל לא לדאוג, המשיח כבר פה. הוא לא יכול להגיע פתאום דקה אחת לפני שהוא מתגלה. הוא פה, הוא כבר פה, ואנחנו רק מחכים לזה שהוא מתגלה. וה' יעזור לנו, ואנחנו נראה בעתיד הקרוב ביותר כאלו ניסים גדולים, כאלו דברים שיקרו שאנחנו לא נוכל להאמין למראה עינינו [סו"ס מיכה: 'כִּימֵי צֵאתְךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם - אַרְאֶנּוּ נִפְלָאוֹת', ור' בעה"ט דברים ב' כ"ד ממדרש תנחומא ועע"ש ואתחנן ז' י"ט] אבל בסופו של דבר זה יהיה גם קשה-אפשרות לעבור את זה ולהישאר בחיים. אבל נישאר בחיים, ונעבור את זה, וה' יעזור לנו, ונזכה לקבל משיח-צדקנו בע"ה – כל עם ישראל.


דניאל
בנימין
לוח אותיות התקשור
דניאל


E-Mail | דואר אלקטרוני



הישארו מעודכנים תמיד מה חדש באתר.
Stay tuned always what is new.

שם | name

דוא"ל | Email


לאתר זה נכנסו 5247699 פעמים
היום - 13/12/17