הכי שובר את ליבי

בס"ד, ירושלים, ט"ו בשבט תשע"ה, תקשור עם בנימין

הכי שובר את ליבי

 


אפשר שאתם תשאלו: 'מה עוד יש לך להגיד', וכל פעם גם אני שואל את עצמי מה עוד יש להגיד, אבל בכל פעם צצה בעיה נוספת, בלבול חדש. והבלבולים שהכי שוברים לי את הלב – זה המחלוקת שבין יהודי ליהודי. המחלוקת שבין יהודי-חרדי לחילוני או למזרחיסט – זה לא מה שמפריע לי, זה דבר ענייני, אבל המחלוקת שיש בין חרדי לחרדי – אם זה על רמה גבוהה של תורה יש לזה תועלת [אבות פ"ה משנה ט"ז, קידושין ל' ב'], אבל אם כמו בדור שלנו, זה ריב על כסף [שע"ת לר"י א' ל"א], על גאוה [פר' קורח], על דברים שכאלה – אז זה מסוכן יותר מאלף פצצות גרעיניות! [יומא ט:, ירו' שם ד:, ועי' שע"ת ג' ל"ט, ושם רכ"ב]

אני ממש שבור ממה שקורה בזמן האחרון בארץ ישראל, ארץ הקודש, בירושלים, עיר הקודש. העירייה שלנו, לא שלנו חס ושלום, אבל בעיריית-ירושלים הולכים לעשות פסטיבל-של-המנוולים, אבל זה עם כספים של כולם, עם כספי הציבור, גם אנחנו נותנים כסף לזה, במיסים. וזה מתקיים בחסותה של העירייה.

אוי ואבוי לנו, אוי ואבוי לנו, אבל זה מה שהולך להיות, אם כי אולי ה' יעצור את זה, הלוואי, כי אני לא רואה שום אדם חרדי או לא-חרדי שמוכן לעצור את זה, ['וְאֵין מַחֲזִיק בְּיָדָהּ מִכָּל בָּנִים גִּדֵּלָה...', ישעי' נ"א] אבל גם זה – זה לא מפריע לי כמו מה שקורה בין החרדים. הדבר ההוא גרוע מאד – אין מה לומר, אבל מה שמפריע הכי הרבה בשמים וגם בלב של כל יהודי-אמיתי זה לראות מה שמתרחש בישיבה ידועה מאד, שפעם היה הפאר של העולם הליטאי, ריב, ריב אלים, בבית המדרש, ריב אלים שמביא דם, עם פציעות, משהו דומה לשיכורים בבית-מרזח-של-גוים [משלי סו"פ כ"ג], זה מה שזה דומה.

ומסתכלים על הפרצופים של הבחורים שמשתתפים בזה, חלקם נראים עדינים מאד, לומדים, פרצופים של בחורים שלומדים תורה באמת, אבל כשמסתכלים יותר קרוב, יותר ברור, רואים בחורים בלי תוכן, בחורים שמחפשים 'אֶקְשְן', בחורים שהתורה לא נראית על הפנים שלהם ולא רואים על ההתנהגות שלהם, וראשי הישיבות, איפה הם?! איפה הם?!... אני נשברתי מזה. אני לא יכול לסבול, לא יכול אפילו לחשוב על מה שהיה. הגיע מד"א, ואף שוטר לא רצה לבוא, לא רצה להיכנס לתוך הבלאגן הזה של החרדים, ובסוף לא היתה להם ברירה – אז באו. חילול השם [איכה א': 'רָאוּהָ צָרִים, שָׂחֲקוּ עַל מִשְׁבַּתֶּהָ'], בושה [יומא פו., ברכות יז.], אין מילים בשביל לתאר את מה שהיה. מה אנחנו נגיד כלפי שמים?... איך נעמוד לפני כסא הכבוד?... איך אפשר? איך אפשר?... [ר' לשון מכתבו של הח"ח הועתק במאמר: 'אידישע מאמע']

ואחרי זה – יש לנו עוד פעם חילול ה'. אנחנו אפילו לא יכולים לתת למתים לשכב בשקט, חייבים להפריע למנוחה שלהם. חייבים להוציא אותם מהקברים, ולזלזל בהם. [מזמור ע"ט] איך אפשר?!... יהודים, יהודים! איפה, איפה הנשמה היהודית, איפה זה?... האם הייתם רוצים שיהיה כמו בבלגיה שאחרי תשעים-ותשע שנים מוציאים את כל המתים ולא יודע לאיזה פח זורקים את העצמות?! זה אותו דבר, אותו הדבר בדיוק. אבל הם גוים – ואנחנו יהודים חרדים. מה קרה לנו?!... [ר' נחמיה ב' ג', ר' מאמר: 'בעיצומו של הבירור'] ואם יש ספק – האם הייתם אוכלים בשר שהיה על זה ספק?! לא! אפשר לבנות – אסור לחפור. אבל רוצים לחפור – כי זה מוסיף הרבה כסף.

אבל יהודים, יהודים! איפה הנשמות שלכם?! איפה הרגישות שלכם?! לאן הגענו, לאן הגענו עד שכל ה'עגל הזהב' משגע אותנו. יש אנשים מבחוץ שמכניסים כסף רב, המון כסף הם מכניסים פה בכל מקום [מאמר: 'הפחד משתלט'], והם רוצים לדלל את האידישקייט, הם רוצים לבלבל את היהודים שהם ילכו נגד הקב"ה, ח"ו, רק בשביל הכסף. הרבנים יפסקו שזה בסדר, אבל אנחנו יודעים שזה לא בסדר. ויש רבנים שפוסקים שזה לא בסדר, אז כועסים עליהם: "איך אפשר להגיד שזה לא בסדר?! הם 'חניוקים'! הם יותר מדי קיצונים. זה לא כדאי לשמוע מה שיש להם להגיד. פשוט סתם מפריעים."

האלימות בין החרדים עכשיו זה 'מעל-ומעבר', זה פחד. זה לא רק שיורקים על נשים צנועות שהולכות ברחוב ['הָיִיתִי שְּׂחֹק לְכָל עַמִּי...'], או שמכנים אותם 'פריצעס' (פרוצות). הרבה יותר גרוע מזה. הם אלימים כלפי המתים. הם חוצפנים כלפי המתים. והם חוצפנים בכלל ['חוּצְפָּא יִסְגֵּי']. ואם מסתכלים על הפרצופים שלהם, אם מסתכלים מֵעֵבֶר ללבוש החסידי, או הליטאי, או מעבר לזקן-עם-הפיאות, אז רואים פרצופים ריקים [ישעי' ג' ט': 'הַכָּרַת פְּנֵיהֶם עָנְתָה בָּם... לֹא כִחֵדוּ'], רואים פרצופים בלי העדינות ['עַזֵּי פָנִים'], בלי הרגישות של התורה, של הלימוד, של לימוד התורה ['וּבַעֲבוּר תִּהְיֶה יִרְאָתוֹ עַל פְּנֵיכֶם', סו"פ יתרו]. יושבים כל היום ולומדים. אבל כבר לא נראים כמו יהודים. עם כל הלבוש של יהודים – לא נראים כמו יהודים. ובהרבה מקרים הנשים שלהם, עם הפיאות הארוכות והחצאיות הצרות וכו' – הם מזמן כבר לא נראים כמו יהודים ['יַעַן כִּי גָּבְהוּ...'], אבל ישנם עוד יהודים שנראים עדיין יהודים עם הכובע והשטריימל וכו', אבל הפנים – זה לא הבעה של יהודים. [נדרים כ']

ויש לנו בלאגן גדול, כזה בלאגן, יותר ויותר יהודים חרדים מבולבלים, מתבלבלים – ולא יודעים מה אמת ומה לא-אמת. והנטייה – זה ללכת על מה שזה קל, על מה שנותן הרגשה טובה, גשמית, ולא מחפשים את הרוחניות, חוץ ממעטים, לא הרבה. אבל כמה, כמה אנשים מחפשים את מה שפעם היה ['צְאִי לָךְ בְּעִקְבֵי הַצֹּאן... עַל מִשְׁכְּנוֹת הָרֹעִים'], ישנם יהודים שמחפשים את החלק הכי-טוב שפעם היה ב'שטעטל' (בעיירה) ['וְלֵב בָּנִים עַל אֲבוֹתָם', ר' הגאולה ב'-11]. יש יהודים שמחפשים את העקרונות הבסיסיים של היהדות, של התורה, של רצון ה', ומשתדלים, לא תמיד מצליחים, לפעמים טועים, אבל משתדלים, ורוצים, וזה לא קל להם, כי הם מעטים מאד, אבל יותר ויותר יהודים רואים את השקר ומשתדלים לחזור לאמת.

האמת – פחות ברורה עכשיו מהשקר, ולכן רוב האנשים הולכים עם השקר, זה מה שנותן להם הנאה ['כִּי הַשֹּׁחַד יְעַוֵּר עֵינֵי חֲכָמִים...'], וחוץ מזה ישנם מספיק 'כביכול-תלמידי-חכמים' שאומרים: 'זה בסדר, זה בסדר, מותר, זה מותר'. ['הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶיךָ', ע' רש"י צפניה ג' ד'] אבל זה לא-מותר. וזה הורס אותנו. אבל אלה, אותם המעטים, המעטים האלו שבאמת משתדלים ללכת בדרך ה' – אלה ישרדו [גליון 31], ועליהם יבנה העולם-הבא-של-משיח ['יְסוֹד עוֹלָם']. ואני לא אומר שֶאֵלֶה שעוד לא הגיעו לזה – לא יִנָצְלוּ גם הם לִזְכּוֹת לגאולה השלמה, אבל יהיה להם מאד קשה, מאד מאד קשה, בצורה חזקה מאד, מאד ['עֵת יוֹלֵדָה']. אבל גם הם – ישרדו. ואז נוכל להירגע. זה יהיה זמן, במיוחד בהתחלה, שפשוט נשב ונשמח, ולא נאמין שכבר הגענו [ישעי' ס"ו ח'], שזה כבר הסוף. ונתחיל לצחוק משמחה ['אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ... הָיִינוּ שְׂמֵחִים', ור' זוה"ק וירא קי"ח: חיי שרה ק"ל: וכן תיקוה"ז דף מט: על פסוק זה] וזהו.


 

שאלות ותשובות:


ש. אבל מתי זה יהיה?

ת. אני לא יודע בדיוק מתי, אני רק יודע שזה עוד מעט.

ש. התועבה שעומדת להתקיים בירושלים, זה דבר שלא היה כדוגמתו בארץ, זה עלה לדרגה הרבה יותר חמורה. ניסו להתחמק, להגיד שזה כאילו עובר דרך 'איגוד הסטודנטים', אבל באמת זה של העירייה, ואחר כך יגידו: עכשיו זו עובדה, זה כבר קיים, אין מה לעשות, רחמנא ליצלן.

ת. זו ההוכחה הכי גדולה שהממשלה של מדינת ישראל, כולל העיריות, שייך לכל הבאנדיטים (הפושעים) שמשתדלים להשתלט על העולם. והם רוצים את הטינופת, הם רוצים כמו כל הגוים, הם מנסים לעשות זאת, הם יודעים שהקב"ה רוצה 'עם קודש' ['וְאַנְשֵׁי קֹדֶשׁ תִּהְיוּן לִי', ר' הגאולה ג'-2], וברגע שיורידו את הקודש שלנו, את הקדושה שלנו, שה' לא ירצה אותנו כבר, ח"ו, [סו"פ אחרי מות וקדושים] וזה מה שהם עושים. אבל זה לא רק זה, הם רוצים להפוך את כל העולם למקום שהוא כמו... לא כמו גיהנום , אלא כמו כף-הקלע, המקום הכי נמוך שהבן-אדם יכול להגיע ['וַתִּשָּׁחֵת הָאָרֶץ', ור' בראשית כ"ט י"ח]. וזה פה – בעולם הזה. זה מה שהם יוצרים.

ש. הם נותנים את כל הכח לשטן כדי שזה יהיה הבסיס להשפיע ולשלוט...

ת נכון. אבל עכשיו מה הם עושים? כעת הם עושים עוד שלב נוסף. עד עתה הם כבר עשו 'שלבי הכנה' בשביל כולם, ועכשיו לא שמים לב מה שקורה עם העירייה. וזה לא 'עם העירייה', אם החרדים נשארו בעירייה, בממשלה, אז הם לא חרדים, בכלל לא חרדים. הם לא יכולים לשבת שמה, הם צריכים לעזוב! הם צריכים לעזוב את הממשלה גם כן. זה מה שהם צריכים לעשות. איך הם מסוגלים לשבת עם קבוצה של דגנרטים?! איך אפשר???  ['אף השומע ושותק', שבת ל"ג., מאמר: 'געוואלד']

הם לא רוצים שתהיה ילודה פה, אז הם עושים דברים עקומים נגד התורה. וזה מתאים לכל מה שקורה: מה שקורה בישיבות הגדולות; מה שקורה עם הקברים של המתים המסכנים שזורקים את העצמות שלהם; זו התמונה של כל מה שקורה. הם שונאים את הקדושה, ומזה מגיע כל הפריצות שיש, וכל הניאוף שיש, גם בין החרדים, ואני לא רוצה להגיד עוד דברים שכולם יודעים שזה קיים בין החרדים גם כן, כי למדו להיות גוים. [תהלים ק"ו ל"ה]

הם באו למדינת ישראל, והם עשו את מדינת ישראל במטרה להפוך אותנו לגוים, ח"ו. ובאמריקה – גם בלי 'מדינת ישראל' – נהפכו לגוים, אבל פה יש להם כביכול 'מדינה יהודית' שזה בכלל לא מדינה יהודית ['מדינה לא יהודית'], ארץ ישראל שייכת לקב"ה, והוא נתן אותה ליהודים, אבל זו לא מדינה של יהודים, זוהי מדינה של 'ערב רב'. הם השולטים פה עם כל החולניות שלהם ['הָיוּ צָרֶיהָ לְרֹאשׁ', זוה"ק נשא דף קכ"ו], וזה בכלל נראה להם מתאים, כי זה בדיוק 'אדום'. זהו 'אדום' בצורה הכי בטוחה וברורה שיכולה להיות, הכי מלוכלך, הכי ירוד ['חֲזִיר מִיָּעַר', תהלים פ']. מה אני אגיד לכם, זה מכאיב לי את הלב, ואני בוכה על זה כל לילה, אבל אני יודע שהקב"ה יעצור את זה, הוא ישים סוף לזה, הוא יגמור אותם. זה לא ימשיך. וכל יהודי עִם פיאות וזקן שהוא יושב בעיריות כאלה, ויושב בכנסת של המטונפים ['כְּנַף שִׁקּוּצִים', ר' דניאל סו"פ ט'] – אז אני לא מקנא בכם ['הנטפל לעוברי עבירה', מכות פרק ב'].

רבנו יונה על מסכת אבות פרק א' משנה ז', (וע"ע ביהגר"א למגי' אסתר, ע"ד הרמז א' ה'):

  ... ואל תאמר, אַראה לו אהבה לפנים ולא אוהבנו בלבי, כי גם זה רע שתחניפהו, והוא חטאה גדולה להחניף הרשעים בעולם הזה, ועל ענין זה אמר שלמה: (משלי כ"ד), "יְרָא אֶת ה' בְּנִי וָמֶלֶךְ, עִם שׁוֹנִים אַל תִּתְעָרָב: כִּי פִתְאֹם יָקוּם אֵידָם, וּפִיד שְׁנֵיהֶם מִי יוֹדֵעַ". פי', סמך יראת ה' אל יראת מלך בשר ודם, למַשֵל מענין יראת הגוף הנראות לעין ליראת הנפש הנעלמת. ואמר כאשר אתה רואה כי המלך שונא לכל אוהב שונאו, וכי יפקוד עליו רעה ישאל: 'אי זהו אשר מלאו לבו לאהוב את שונא המלך', ויעשה לו כאשר עשה לשונאו, כן הקב"ה עושה לכל המתערב עם השונים, כלומר, המשנים התורה והמצות... וכאשר הרשעים השונים (מפירי התורה) ילקו – גם חבריהם יאספו עמהם, שנאמר (דה"ב י"ט), "הֲלָרָשָׁע לַעְזֹר וּלְשׂנְאֵי ה' תֶּאֱהָב, וּבָזֹאת עָלֶיךָ קֶּצֶף מִלִּפְנֵי ה'", (וממשיך הפסוק) "כִּי פִתְאֹם יָקוּם אֵידָם", שלא תאמר 'אתערב עמו עתה וכי תבא אליו הרעה אתרחק ממנו', כִּי פִתְאֹם יָקוּם אֵידָם ולא תוכל להמלט על נפשך...

ש. שמענו שמתכוונים לעשות את פסטיבל הטינופת ברצף של כמה פעמים, האחת אחרי השניה...

ת. אינני יודע אם זה אותם האנשים, אני חושב שזה קבוצות שונות, אולי האחד יהיה עם כלבים... [תהלים נ"ט: 'יֶהֱמוּ כַכָּלֶב וִיסוֹבְבוּ עִיר'] או חמורים... ['כַּבְּהֵמוֹת נִדְמוּ', מזמור מ"ט].

ש. מה אפשר לעשות, הלכנו לרבנים ואישי ציבור, אפילו לא הכניסו אותנו, אמרו ש'לא רוצים להתעסק עם זה'.

ת. הם כילו את הכח שפעם היה להם, נגמר להם. תחזור שם ותגיד להם שהם איבדו את כל הכח שפעם היה להם. איבדו את הרצון להתפטר מהרשעים, איבדו את הרצון להילחם בעד התורה [משלי כ"ד י': 'הִתְרַפִּיתָ בְּיוֹם צָרָה, צַר כֹּחֶכָה'], יש להם רק רצון לשבת, להרויח כסף, ולחיות חיים קלים. אבל להיות יהודי – זה לא קל [ר' מסר של דניאל (פרק )81: 'הרגע של הסוף'], ומי שמסרב לעשות משהו כי אין לו כח, אין לו רצון – הוא יסבול בסוף. ואני רק רוצה לדעת אם הם רוצים ילדים כאלה, ח"ו. [שבת דף נ"ה]

ש. הם טוענים שעדיף לשתוק...

ת. אלה שבינינו – זה לא בגלל ההפגנות, זה בגלל החינוך הלא-טוב וכל הגשמיות שאנחנו נותנים להם. אנחנו שמים את הדגש על דברים גויים ולא על דברים יהודים, ובגלל זה – זה קורה, זה התוצאה שלנו, העונש בשבילנו. [ירמיה ב': 'תְּיַסְּרֵךְ רָעָתֵךְ, וּמְשֻׁבוֹתַיִךְ תּוֹכִחֻךְ...']

ש. סיפרו לי שהכושי נתן נאום בשבוע שעבר שבו הוא דיבר בעיקר על כך שצריכים להתחשב בכל המנוולים האלה...

ת. בודאי! כי הוא כזה. בודאי שהם עושים צחוק מהאמריקאים. זו הפעם ראשונה ששמו כושי בבית-הלבן! אבל זה לא רק זה, זו הפעם הראשונה שעשו הרבה דברים שכאלה [סוף סוטה: 'בֵּית וַעַד יִהְיֶה לִזְנוּת']. נו אז מה?... זהו הצחוק. הם עושים צחוק מהאוכלוסיה של העולם, עושים צחוק מכולם. הם עקומים – אלה שמעליו, והם רוצים את זה, כי הם חולי נפש, הם מעוניינים בזה, והם רוצים לעשות מכל העולם כאלה, אז למה ככה נענים להם? רוצים פחות ילודה, רוצים מה שהם רוצים ['נֶפֶשׁ רְחָבָה', סו"פ ה' דאבות], שמותר הכל ['בעל פעור']. אבל מאחר שהם מאמינים בשטן – אז בכלל זה מגיע לדברים שה' ישמור.

 

ש. איך ה' יכול לתת לעולם שכזה ככה להישאר ולהתקיים?...

ת. ה' יודע מה שהוא עושה, אין ולא צריכה להיות לנו כל דאגה. אנחנו צריכים לעשות את שלנו – ולקוות שה' יעזור לנו, וירחם עלינו. המצב של העולם לפני מלחה"ע ה-2 היה, איך אומרים: 'על הפנים'. זה היה גרוע מאד, ומה שהמנוולים האלה כיום קיימים ופועלים – זה בעצם ההמשך של הנאצים. ממש המשך. והבריחו הרבה מהם דרך הכנסיה-הקתולית לדרום-אמריקה. והאמריקאים עצמם, בלי כל בושה, לקחו את המדענים הכי-הכי גדולים שהיו שמה, עשו אותם אמריקאים, והמשיכו עם התיאוריה שלהם, אמנם גם הרויחו יותר כסף... העולם שלפני מלחה"ע השניה היה גרוע, וכל הירידה שלנו בדורות האלה עכשיו, אחרי המלחמה, זה על בסיס הירידה שהיתה עם ההשכלה באירופה.

ש. מסתובבים בשכונות מסיונרים שמקלקלים ילדים בצורה איומה...

ת. אנחנו חיים בעולם שלטון-הנחש. ה' נתן לנחש לשלוט עכשיו. אבל עוד מעט – זה יהיה הסוף שלהם, ואני הייתי רוצה מקום 'בשורה הראשונה' לראות את זה... [סוף מזמור נ"ח] זה מה שיש להגיד. זה הכל שייך לעגה"ז, להנאות-האסור, מה שאסור – רוצים ['מַיִם גְּנוּבִים']. הכל בנוי על הגוף, על ההנאה הגופנית. אבל זה לא רק דברים כאלה, זה גם רצח. הם נהנים מרצח. יש אנשים שפשוט נהנים להרוג. תראה את ה'אייסיס' (ISIS דאע"ש). הם אלו שיצרו את ה'אייסיס' הזה בשביל להפחיד את כולם. והם שלימדו אותם להוריד ראשים. ואיך שהם הרגו את הירדני הזה, הטייס, בתוך כלוב, שהאש תגיע אליו לאט-לאט, ושפכו עליו נפט כשזה בא עליו. אכזרים ביותר, רשעים, אין מה להגיד. אבל בנו את זה, יצרו אותם בכוונה. והדאע"ש האלה ממש לא חזקים, אין להם כח. בכלל לא. אבל הם רוצים להפחיד את העולם. הם אוהבים דם, הם אוהבים רצח ודברים אחרים. [יחזקאל י"ט: 'וַיִּלְמַד לִטְרָף טֶרֶף, אָדָם אָכָל'].

ש. הדאע"ש עצמם לא יודעים מי יצר אותם... אולי יום אחד הם 'יקומו על יוצרם'...

ת. ולא רק בסיפור הזה. גם אלה שהפילו את התאומים – גם הם לא ידעו שמשתמשים בהם. אני לא מאמין שהם יהיו אלה ש'יקומו על יוצרם', אבל אני מאמין שה' יהרוג אותם, לרוב, אבל בסופו של דבר ישאר עוד מספיק בשביל לבוא נגדנו בגוג-ומגוג. אבל זה יהיה עם עירבוב של אדום [מזמור פ"ג: 'אָהֳלֵי אֱדוֹם וְיִשְׁמְעֵאלִים מוֹאָב וְהַגְרִים...']. הם אלו שלוקחים אמנם את הסכין ועושים את העבודה, אבל האדומים – הם ממש אכזריים הרבה יותר מישמעאל. הם עושים את זה בקור רוח.

האיסלאמים האלה משתגעים, הם כמו חיות שמשתגעות ואז רוצים דם, הם נהנים פשוט לדקור אנשים בסכינים ולראות את הדם יוצא [אוה"ח פר' ראה י"ג י"ח]. אבל האדומים הם רשעים אחרים, מסוג שונה לגמרי. הם יכולים להרוג כמו שהנאצים הרגו, אלה היו פשוט מכניסים אותם לתוך תא גזים, ונהנים מכל הגופות. זה משהו אחר. זו רשעות שאין כמותה. כמו אדום – אין רשעות יותר גרועה ['אַדְמוֹנִי', פר' תולדות כ"ה כ"ה, וע"ש בעה"ט ורבינו בחיי]. אבל את האמת – לא הייתי רוצה להיות לא לידם ולא לידם... זה בכלל לא בשביל יהודי, לא שייך ליהודים אמיתיים.

וכמה רציחות שהם כבר עשו. בזמן של שלום! – רצחו כבר המון אנשים. ולא רק שהם רצחו, הם היום השולטים על בתי-החולים. וכמה אנשים יש שהם פשוט ממיתים אותם, כי אין להם מה לעשות איתם, כי איך שלא יהיה – הם ימותו, אז הם עושים את זה קצת יותר מוקדם. או שלוקחים אנשים מסכנים ופשוט לוקחים את הלב בכדי לעשות השתלה באיזה מקום, או להשתיל כליות, או גם את הכליות וגם את הלב... כמו בסין, שם הם פשוט לוקחים אנשים והורגים אותם בשביל האברים שלהם.

ש. כוחות הקואליציה התחילו סוף-סוף להילחם עם הדאע"ש...

ת. "קואליציה – שְמוֹאַלִיצְיָה..." ['נֶחְפְּשׂוּ עֵשָׂו'] זה הכל 'בנוי', זה הכל סרט מהוליווד. סתם שטויות. הם כולם רשעים. ובסוף הם יגמרו גם את אלה, כי הם שונאים את הערבים. אבל תראה, גם ערב-הסעודית, הם הרי שלחו את שני הערבים המטומטמים עם המטוסים להפיל את התאומים, אבל הם היו קשורים עם האמריקאים. הם עבדו עם האמריקאים לעשות את התוכנית הזו. הם רשעים גדולים – הסעודים. והאמריקאים, האם הם לא נכנסו לאוקראינה? הם שלחו נשק לאוקראינים, ואפילו יש טוענים שישנם כבר חיילים אמריקאים באוקראינה...

ש. איזה בלבול...! בלתי אפשרי בכלל לדעת מי נגד מי...

ת. זה מה שהם רוצים. הם רוצים שהאנשים יהיו מבולבלים, כדי שאח"כ זה יהיה יותר קל לבלבל אותם עוד יותר, ולדאוג לזה שהם לא יתנגדו להם [מאמר: 'כצאן לטבח', ר' דניאל ז' ז' במלבי"ם בשם רי"א]. אבל, טוב, נראה איך שזה מתפתח, זה ממש כמו סרט מתח.

ש. הבעיה היא שהסרט הזה – אנחנו נמצאים בתוכו... וזה מפחיד מאד...

ת. נכון, זה מפחיד, כי זה קורה באמת, ויש הרבה דם שנשפך מזה.

ש. לי נראה שמכיון שהם רוצים להשתלט פה בארץ, וזה יותר קל להם לפעול דרך השמאל לקנות וגם להפעיל אותם, אז לכן נלחמים עכשיו נגד הימין.

ת. לא! לגמרי לא נכון. זה כמו באמריקה. יש שם את הדמוקרטים ויש את הרפובליקנים. הרפובליקנים – הם כאילו 'נגד הכושי', נגד מה שהוא עושה. ככה הם כאילו 'צועקים', אבל למעשה – הוא מעביר את כל החוקים שלו, ואם הם לא היו מצביעים בעד זה – זה לא היה הולך! אז כבר אין שתי מפלגות, ישנה רק מפלגה אחת: אלה שעם הרשעים. הם ששולטים – וזהו ['כִּי מָלְאוּ מַחֲשַׁכֵּי אֶרֶץ נְאוֹת חָמָס']. וישנם דמוקרטים כאלה ויש רפובליקנים כאלה. וזה בדיוק פה מה שיש לנו עכשיו, הם כולם – החילונים, כולם מעורבים בזה, וגם חלק של החרדים. וזו הבעיה. כל הענין של הבחירות – זה צחוק [מזמור צ"ד: 'כִּסֵּא הַוּוֹת'].

ש. אז מה אתה מציע לאנשים, שלא ישתתפו בבחירות?!...

ת. איזה שאלה. מי שבוחר – אז ההצבעה היא ששמחים בכל השיטה הזו, בכל המבנה הזה [סוף מלאכי: 'מְאַשְּׁרִים זֵדִים', ועי' רש"י ר"פ משפטים], שזה הכל לא-יהודי, פשוט לא יהודי.

ש. מה עם הענין של המסירות, התופעה הולכת ומתרחבת...

ת. נכון, לא דיברנו על המסירות, על המלשינים. אבל הרי זה כתוב, נכון? מוזכר שעד שלא יהיו מלשינים – גם לא תהיה גאולה... [מקורות במאמר: 'עד הדיוטה התחתונה'] כי צריכים להוציא אותם, לחשוף אותם לאור, אז הנה, ברוך ה' יש לנו מלא-מלא-מלא מלשינים, ממש מכל הסוגים. והם רשעים גדולים, אז זה הסימן שזה עוד מעט. הנה לפניכם, הנה הסימן שלכם, ישנם מלשינים בכל הקבוצות: החסידים, והליטאים, והספרדים, והאשכנזים, מלא-מלא מלשינים, למשטרה, לממשלה...

ש. אין להם שמץ בושה, הם כ"כ היימיש אתם, פשוט מרגישים חלק של זה...

ת. ודאי שאין להם בושה, למלשינים, כי הם מרגישים שהם ממש 'על הגובה', אף אחד לא מפריע להם, יש להם עמדה ['ירבו המסורות...'], ובטח אפילו מקבלים כסף... אבל זה סימן מעולה שזה כבר הסוף.

ש. מחכות לנו כנראה הרבה הפתעות, הרבה מסכות יפלו...

ת. אני לא יודע אם יהיו לך הפתעות גדולות, אני חושב שלגבי אלה שכבר יודעים פחות-או-יותר מה שקורה – ההפתעות לא תהיינה עד כדי כך גדולות. יהיה לנו יותר קל, אפילו שיהיו הפתעות. זה ודאי, אבל אנחנו כבר יודעים מה התשובה לכל זה: התשובה: זה תשובה [גליון 29]. תשובה – ולהחזיק בקב"ה. ואז לא נתבלבל, נראה את האור, יהיה לנו אור חזק, מהתורה ומהקב"ה ישירות, ואנחנו נראה את הדרך הנכונה כאשר אנשים אחרים יתבלבלו, כי הם רק יודעים לעשות חשבון לפי השקר.

 

ש. באמת מרגישים עכשיו שהמצב ממש איום, בלתי נסבל...

ת. טוב, כל השנים אנחנו מזהירים ואומרים שזה עומד להיות, ועכשיו מרגישים את זה חזק, ואין מה להגיד, רק צריכים להחזיק בחבל שקושר אותנו לקב"ה, החבל הרוחני שקושר אותנו אליו, ולדעת שכל מה שהוא עושה עכשיו ותמיד – הכל זה לטובתינו.

ש. מה שנראה עכשיו שרוב היהודים במצב שהם קשי יום, כל אחד טרוד עם הבעיות שלו והעניינים שלו, ['וְלֹא שָׁמְעוּ... מִקֹּצֶר רוּחַ וּמֵעֲבֹדָה קָשָׁה...'], לכן הם פשוט לא רואים איך שהעולם ממש משתנה. עכשיו בכל שעה – העולם משתנה...

ת. נכון, אנחנו רואים את זה, וגם אפילו הח"ח זצ"ל אמר שהזמן ירוץ, ירוץ, וככל שמתקרבים יותר – זה ירוץ עוד יותר מהר, והכל ישתנה, וישתנה, וישתנה [ר' מזמור מ"ו: 'בְּהָמִיר אָרֶץ']. וגם עכשיו זה מתרחש. האם אתם לא שמתם לב מה שקורה? תראו מה שקרה בשבוע אחד! תוך שבוע! היתה לנו התרסקות של מטוס, ועוד קודם לכן את כל העניין של הישיבה, והתאונה שהיתה עם הערבים האלה, וגם היתה התרסקות של רכבת באמריקה, וכל זה רק תוך שבוע אחד! ולוויות, מלא-מלא יהודים חשובים שקיבלו כל מיני דברים, דום-לב ואירוע-מוחי ו'שלא נדע' [ישעיהו א' ה']. ה' מזהיר אותנו. מזהיר אותנו שוב ושוב, יש רשימה שלימה של יהודים צדיקים שהם חולים עכשיו, פתאום קיבלו זה, וקיבלו זה, כל מיני דברים, ה' ישמור...

ש. האם ניתן להבין שאנחנו שרויים במצב של סכנות גדולות ברוחניות ובגשמיות, ורק בגלל הסבל של הצדיקים האלה זה מתעכב?...

ת. זה בודאי מתעכב כדי שנעשה קצת תשובה, אבל זה לא יחזיק הרבה זמן. תהיה מלחמה – אין ספק. תהיה מלחמה כזאת שלא חלמתם על זה. [אברבנאל העיקר הא', ר' גליון 36]

ש. מתי, באיזה תאריך?...

ת. לא אמרנו בדיוק, אבל ברור דבר אחד: זה עומד להתפוצץ – וזה יכול לקרות בכל רגע.

 ש. אם אנחנו נהיה כמו שצריך – לא יהיה לרשעים שום כח...

ת. בודאי שאנחנו שמייצרים את הרשעים עם כל העבירות שלנו. אנחנו גם מייצרים את המנוולים האלה שהולכים לעשות מצעד. אנחנו עושים את זה, אבל אנחנו עכשיו צריכים לחזור לאמת, ולנקות את עצמינו, ולעשות תשובה, זהו. זו התרופה להכל: רק תשובה, תשובה ותשובה. ['וָשָׁב וְרָפָא לוֹ'].

ש. אם ככה זה קשה עכשיו אז מה יהיה פה בעוד חודש?

ת. אני לא יודע מה יהיה עוד חודש, חוץ ממה שאני יודע שזה יהיה יותר גרוע. יהיה פורים, ואני חושב שנרגיש את הפורים מאד חזק. תשמעו את המילים שלנו – ולא לשאול שאלות... כשזה יגיע – תראו. נרגיש את זה חזק מאד, את הפורים.

ש. את מה, את ההצלה של פורים או את הגזירה של הפורים?...

ת. אתם שואלים שאלות... אמרתי מה שהיה לי להגיד.

ש. אבל צריכים להסתכל על האור...

ת. בודאי. האור – זה התורה, ואת האור – יש לנו תמיד. אנחנו אף פעם לא נהיה בחושך אם נחזיק בתורה, אם נחזיק בקב"ה, בחבל שקושר אותנו אליו [ראשית חכמה, ש' האהבה פ"ב ופ"ג]. כי זה – האור, וכאשר כולם יהיו בחושך – אנחנו נהיה באור [פרשת בא: 'אוֹר בְּמוֹשְׁבוֹתָם'], וכאשר לכולם יהיה קר – לנו יהיה חם, כי האור הזה יחמם אותנו [תהלים כ"ז י'], וכאשר נהיה רעבים, אז גם כן, ה' יאכיל אותנו. [מזמור ל"ז]

ש. האם נוכל לשמוח כאשר כל כך הרבה אנשים מסביבנו כבר לא יהיו אתנו, כי באמצע הדרך הם יפלו ח”ו?...

ת. אנחנו לא יכולים לשמוח מהעובדה שרוב היהודים הם ערב-רב והם לא יצליחו להיגאל, אבל אנחנו נשמח מכך שכבר הגענו, ונכון, יהיו כאלו שייעלמו, ה' ישמור עלינו [מאמר: 'הפעם באמת'], אבל אלו שהם יהודים-אמיתיים הם יהיו, הם יחיו לנצח. וזה העיקר. ומי שלא מגיע, שהוא ח"ו ערב רב ממש – אז אין מה לעשות. אבל אנחנו נשכח מהם. איך שלא יהיה – נשכח מהם, כי אנחנו נגיע לאמת. והאמת הזאת – זה ימלא אותנו מלמעלה עד למטה, מבפנים ומבחוץ. ולא נצטרך לא מסיבות ולא 'פַּטְשְׁקְרַיי' (צירופי קישקושים), רק את הקב"ה.

 

דניאל
בנימין
לוח אותיות התקשור
דניאל


E-Mail | דואר אלקטרוני



הישארו מעודכנים תמיד מה חדש באתר.
Stay tuned always what is new.

שם | name

דוא"ל | Email


לאתר זה נכנסו 8052567 פעמים
היום - 21/11/24